محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان پس از موفقیت چشمگیر در بازی های المپیک 2012 لندن تمایل چندانی برای صحبت پیرامون ورزش اول کشور ندارد.

 به گزارش خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد بنا پس از آنکه تیمش در بازی های المپیک 2012 با 3 مدال طلا وکسب عنوان قهر مانی در این مسابقات یک حماسه ملی و تاریخی را در کشتی ایران رقم زد دیگر حاضر نیست حتی درباره این رشته صحبت کند.

بنا پس از بازی های المپیک تصمیم گرفت از تیم ملی خداحافظی کند و به زندگی شخصی و خانواده اش برسد اما زمانی که در مراسم تجلیل از قهرمانان المپیک رئیس جمهور از وی خواست  تا در کشتی بماند او پذیرفت که در صورت  فراهم شدن شرایط با همه وجود در خدمت کشتی ایران خواهد بود.

طی روزهای گذشته اخباری منتشر شد مبنی بر این که عبداله چمن گلی سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان از سوی فیلا به عنوان بهترین مربی سال 2012 دنیا انتخاب شده عنوانی که سال گذشته به محمد بنا با آن سابقه درخشان رسیده بود ،به طور حتم تمامی ایرانی ها از این که هموطنشان درعرصه جهانی به موفقیت رسیده خوشحال هستند اما چیزی که اهالی کشتی را متعجب کرده  دلیل  انتخاب چمن گلی است چرا که وی مدت ها از کشتی دور بوده ودر مسابقات جهانی جوانان  تیمش بدون مدال طلا چهارم شد ضمن آنکه به دلیل اعتراض فراوان به داوری در کشتی وزن 55 کیلوگرم از سوی داوران اخراج شد که خود این موضوع برای یک مربی در رده ملی نمره منفی محسوب می شود .

انتخاب چمن گلی انتفادات وسیعی را از سوی جامعه کشتی  در برداشت  چرا که  نگرانی آنها از این بابت است که شاید این انتخاب از روی غرض بوده وعده ای قصد خراب کردن محمد بنا را دارند.

محمد بنا که پس از مدت ها قرار بود دریک برنامه زنده تلویزیونی از شبکه ورزش (روح پهلوانی) روز شنبه  (8 مهرماه ) حضور یابد اما با اتفاقات اخیر گویا حسابی ازکشتی زده شده ودوست نداردحتی  پیرامون این رشته ورزشی صحبت کند البته ناراحتی بنا از انتخاب چمن گلی نبوده ووی اعتقاد دارد این موضوع افتخاری بزرگی برای کشتی کشور است.

از طرفی تیم ملی کشتی آزاد طبق برنامه اردوی آماده سازی خود رابرای حضور در مسابقات جام جهانی که اواخر سال جاری در کشورمان برگزار  می شود آغاز کرده اما فرنگی کاران نه تنها هیچ ارودیی را بعد از المپیک برگزار نکرده اند بلکه  دراوج بلاتکلیفی به سر می برند.

در هرصورت امیدواریم مسئولان هرچه سریعتر چاره ای بی اندیشند تا به ورزش اول کشور لطمه ای وارد نشود./با
برچسب ها: کشتی ، ایران ، بنا ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار