همایش ملی صنعت طلا و جواهربا هدف بررسی مشكلات صنف طلا و جواهر استان سمنان در شهرستان مهدیشهر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان ، رئیس اتحادیه طلا و جواهر كشور یکی دیگر از اهداف برگزاری این همایش را افزایش همكاری های صنف طلا و جواهر، دولت و سازمان های مرتبط عنوان كرد و افزود: باید برای این موضوع كه طلا و جواهر دیگر صرفا كالایی زینتی نیست فرهنگ سازی شود.

'محمد كشتی آرا' با بیان اینكه تولید طلا و جواهر در ایران باید در فهرست صنایع ارز آور و اشتغالزا قرار گیرد افزود: ارزش افزوده صنعت طلا و جواهر در جهان بیش از 25 درصد است.

وی با بیان اینكه تولید طلا و جواهر ، صنعتی پاك ، بدون آلودگی های محیط زیستی و نیازمند كمترین فضای كاری است حمایت ازصنعت تولید طلا و جواهر در كشور را خواستار شد.

'مفید غلامی' معاون برنامه ریزی استانداری سمنان نیز در این همایش از ایجاد میز طلا در این استان خبر داد و گفت: با وجود معادن طلا در استان سمنان ، زمینه استفاده بهینه و سرمایه گذاری سود آور در این استان فراهم است.

'الله محمد آقایی' مدیركل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان نیز در این همایش توانمند سازی بخش خصوصی را وظیفه دولتمردان عنوان كرد و افزود: تامین سرمایه در گردش و حمایت از سرمایه گزاران عامل رونق صنعت طلا و جواهر در كشور است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.