دهها نفر از اعضا و طرفداران حزب اسلام جمهوري آذربايجان با حرکت به سوي سفارت فرانسه در باکو اهانت به رسول اکرم (ص) را محکوم کردند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ،  شمار زيادي از نيروهاي پليس که از قبل در اطراف  سفارت فرانسه در باکو مستقر شده بودند با حمله به تظاهرکنندگان ، مانع از نزديک شدن آنها به اين سفارت شدند.
پليس تعدادي از تظاهرکنندگان از جمله عاکف حيدرلي و روشن احمدلي معاونان حزب اسلام را بازداشت کرد و مانع برگزاري تظاهرات و قرائت قطعنامه شد.
تظاهرکنندگان با سر دادن شعارهاي الله اکبر ، لبيک يا رسول الله ، خواهان توقف اهانت به رسول اکرم (ص) و مقدسات اسلامي شدند.
پيش از اين حزب اسلام جمهوري آذربايجان از فرمانداري باکو براي برگزاري تظاهرات در مقابل سفارت فرانسه درخواست مجوز  کرده بود.
ديروز نيز دهها نفر از مسلمانان نارداران در حومه باکو با آتش زدن پرچم هاي آمريکا ، فرانسه و رژيم صهيونيستي ، خشم و انزجار خود را از ساخت و انتشار فيلم ضد اسلامي ابراز داشتند.
همچنين هفته گذشته مردم مسلمان جمهوري آذربايجان براي تظاهرات در مقابل سفارت آمريکا در باکو تلاش کردند که با ممانعت پليس روبرو شدند.
برچسب ها: بین الملل ، فرانسه ، باکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار