تفاهم نامه ای برای اختصاص بیمارستان رضایی دامغان به دانشگاه آزاد برای استقرار رشته های پزشكی، با حضور رییس مركز علوم تحقیقات دانشگاه آزاد كشور، استاندارسمنان و جمعی از مسوولان این استان و شهرستان دامغان به امضا رسید. .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'خسرو دانشجو' با اشاره به ساخت بیمارستان ولایت در دامغان، افزود: بیمارستان رضایی دامغان می تواند برای ایجاد مركز آموزش درمانی در اختیار دانشگاه آزاد قرار بگیرد و در این زمینه قرار نیست كاری غیرقانونی یا خلاف انجام شود.

استاندار سمنان نیز آمادگی كامل استان سمنان در این زمینه را اعلام و تصریح كرد : گر چه توانمندی استان سمنان برای راه اندازی مراكز تحقیقاتی بالا است ولی برای این كار نیازمند شتاب بیشتری هستیم ..

وی افزود: در كنار ایجاد دانشكده علوم پزشكی دامغان، استان سمنان ظرفیت ایجاد مراكز دیگری نظیر نیروگاه بادی برای تولید انرژی های نو در دامغان، هوا فضا در سمنان، كویرنوردی و كویرشناسی در گرمسار را دارد.

در این نشست، كارگروهی تخصصی عملیاتی متشكل از سه نماینده از مركز تحقیقاتی دانشگاه آزاد و سه نماینده از استانداری سمنان تشكیل و مقرر شد بسته پیشنهادی كارشناسی نهایی و برای تصویب ارائه شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: این شهرستان در زمینه پزشكی و سطح بهداشت و درمان دارای مشكلاتی است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.