امام جمعه موقت همدان ، موج دوم بیداری اسلامی ، در منطقه را بازگشت همه توطئه ها و دسیسه ها به سلطه جهانی دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  همدان؛ حجت الاسلام و المسلمین موسوی در خطبه های نماز جمعه روز گذشته با تبریک میلاد با سعادت علی بن موسی الرضا(ع) گفت: به گفته آن حضرت ، هر کس به حساب عمر خود برسد سود کرده و هرکس غفلت کند ضرر کرده و هر کس از خدا بترسد در امان است .
وی دوری از محرمات را ضروری تر از انجام واجبات دانست و افزود: کبر ، حسد ، غضب و شهوت سرچشمه همه گناهان است که عاری بودن امامان و انبیاء از این عوامل نشانه معصومیت آنان است .
امام جمعه موقت همدان همچنین با توجه به در پیش بودن هفته نیروی انتظامی گفت: محبوبیت نیروی انتظامی در قاطعیت در اجرای قانون واخلاق است و از کارکنان این نیرو خواست همواره تقوای الهی را فراموش نکنند و از نفس خود بترسند.
حجت الاسلام و المسلمین موسوی ، حضور در جشن عاطفه ها را یک تکلیف برشمرد و از هموطنان خواست با حضور هر چه بیشتر در این امر خداپسندانه موجبات رضای خداوند را فراهم کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هم در خطبه های پیش از نماز جمعه روزگذشته ، طرح تحول ملی آموزش و پرورش را بیانگر حساسیت مردم به تعلیم و تربیت در خانواده ها دانست .
حسنی محتشم افزود: اگر این نظام آموزشی با حمایت های مسئولان ، مشارکت مردم و تلاش های فرهنگیان به درستی عملیاتی شود استکبار جهانی به اهداف شیطانی خود از قبیل جنگ نرم ، تهاجم فرهنگی ، شبیخون فرهنگی و اهانت به مقدسات دین ما ، دست پیدا نخواهد کرد.
وی ، کتاب های جدید آموزش  و پرورش را منطبق با موازین اسلامی دانست و افزود: 131 میلیون جلد کتاب درسی چاپ و در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است که با توجه به تغییر کتاب های پایه دوم دبستان و اجرای سال اول پایه ششم ، هیچگونه کمبود کتاب درسی وجود ندارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان از فعالیت 313 هیئت مذهبی دانش آموزی ، افزایش مدارس تیزهوشان و شاهد ، فعالیت 16 مدرسه تخصصی ورزشی ، هوشمندسازی مدارس و ساخت 100 سالن ورزشی و 12 استخر دانش آموزی در استان خبر داد و بر استمرار ائتلاف خانواده ها و مدرسه تاکید کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.