ورمزيار در مورد نامه خداحافظي مجيدي از دنياي فوتبال گفت: وي تصيم درستي گرفته که در اوج از فوتبال کنار برود البته به نظر مي رسيد که مجيدي مي توانست چند سال ديگر هم به فوتبال ادامه دهد و مثمرثمر باشد.

صادق ورمرزیار در گفتگو باخبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود:‌فرهاد مجیدی به خاطر پذيرفته نشدن از سوی قلعه نوعی سر مربی استقلال از دنیای فوتبال خداحافظی نکرده است بلکه وی به علت سن بالا و دشوار بودن بازی در خارج از کشور از فوتبال کنار رفت.

وي در مورد اظهار تأسف مجیدی از مسئولان استقلال که تشویق کردن وی توسط هواداران را علت ناکامی تیم دانستند بیان کرد: این حرف از سوی مسئولان صحیح نیست و پایه و اساسی هم ندارد ، مجیدی جزو اسطوره های استقلال است و هواداران وی را گره گشای تیمشان می دانند به خاطر همین در مواقعی که استقلال نتیجه نمی گیرد مجیدی را تشویق می کنند.

وی درباره برکناری 4 مربی در عرض 9 هفته از لیگ برتر نيز خاطرنشان کرد: هفته نهم و دهم بهترین زمان برای تعویض مربیانی است که نتوانستند با تیمشان نتیجه خوبی در لیگ برتر به دست آوردند. آنها تا هفته ششم فرصت دارند تا در تیمشان هماهنگی لازم را به وجود آورند و بعد از آن مدیران حق دارند که تغییر و تحولاتی در تیم ایجاد کنند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار