مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه، با اشاره به انتشار كاریكاتور توهین‌آمیز به رزمندگان اسلام در هفته دفاع مقدس در روزنامه شرق گفت: نشر چنین تصاویری به دور از آیین هنرمندی و رسالت خطیر روزنامه نگاری است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


حجت الاسلام 'محمد آفتابی'گفت: اگر جنبه توهین‌آمیز این كاریكاتور اثبات شود وزارت ارشاد و دستگاه قضایی كشور باید برخورد قانونی با عوامل روزنامه شرق را در دستور كار قرار دهند.

حجت الاسلام آفتابی، با اشاره به اینكه باید قلم خبرنگار و هنر هنرمندان در خدمت ارزش ها و بخصوص دفاع مقدس باشد،‌ افزود: دفاع مقدس علاوه براینكه بخشی از تاریخ پرافتخار كشورمان است و نباید به آن كوچكترین خدشه ای شود، ظرفیتی برای هنرمندان عرصه های مختلف محسوب می شود كه متاسفانه افراد بی خردی از روی ناآگاهی گاه دست به چنین اقدامات بیهوده ای می زنند.

وی با اشاره به اینكه قلم و هنری كه در خدمت نظام و ارزش های این مرز و بوم نباشد در میان مردم پذیرفته نیست، گفت: چنین هنرمندی آزاده نیست و قطعا با مشت محكم مردم مواجه خواهد شد.

مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان كرمانشاه اظهار داشت: سال های دفاع مقدس یادآور از جان گذشتگی و ایثارگری رزمندگانی است كه با بستن پیشانی بندهای سرخ و برای دفاع از كیان این مملكت از جان خود گذشتند و امروز ما همه مدیون آنها هستیم./س


برچسب ها: کرمانشاه ، نشر ، شرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.