مردم شیراز دو محموله را به زلزله زدگان آذربایجان شرقی اهدا کردند .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس  معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس گفت : مردم شیراز از ابتدای وقوع زلزله در استان آذربایجان شرقی با کمک‌های مالی و معنوی، حمایت‌های بی‌دریغ خود را از مردم آسیب‌دیده این استان اعلام کردند.
حسین مذنب با اشاره به اینکه یک میلیارد و 410 میلیون ریال کمک نقدی مردم شیراز به زلزله‌زدگان آذربایجان اهدا شده است ، افزود: کمک‌های غیر نقدی مردم فارس نیز بالغ بر 950 میلیون ریال بوده که دیروز در قالب سه تریلی و یک کامیون توسط معاونت امداد و نجات هلال احمر استان فارس به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.
وی ادامه داد: اقلام ارسالی در این محموله شامل چادر امدادی، پتو و موکت بوده که در بین زلزله‌زدگان مناطق آسیب‌دیده توزیع شده است.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس گفت : همچنین 40 تن انواع بیسکویت به وزن 40 تن و به ارزش 400 میلیون ریال در قالب چهار دستگاه کامیون برای کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی ارسال شده است .
وی با اشاره به فعالیت‌های خودجوش مردمی در حمایت از زلزله‌زدگان اخیر گفت: در این مورد نیز برنامه‌های گسترده‌ای مانند اجرای کنسرت و نمایشگاه اتومبیل‌های کلاسیک ایران برگزار و سود حاصل از آن به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی اهدا شده است./س

برچسب ها: ارسال ، کمک ، زلزله زدگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.