عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت:در زمینه تامین نیروی انسانی کارآمد باید بیشتر تلاش کرد تا گام های لازم برای توسعه کشور برداشته شود و دینمان را نسبت به افراد خلاق و سازمان های خلاق ادا کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، حسین گروسی در نشست خبری نخستین همایش و جشنواره ملی ایران خلاق اظهار داشت: امیدواریم با برگزاری این همایش بتوانیم از کسانیکه جزء افراد و سازمان های خلاق هستند حمایت کنیم و کار زیربنایی را در جهت پیشرفت کشور انجام دهیم.


 وی، نیروی انسانی، منابع اقتصادی و سرمایه را از عوامل مهم پیشرفت یک کشور بیان  کرد و افزود: در زمینه تامین نیروی انسانی کارآمد باید بیشتر تلاش کرد تا گام های لازم برای توسعه کشور برداشته شود و دینمان را نسبت به افراد خلاق و سازمان های خلاق ادا کنیم.


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور حمایت هرچه بیشتر از نخبگان و ایده و طرح های جدید ،هم اکنون در کمیسیون های مختلف در حال پیگیری تشکیل مجلس مشورتی نخبگان خلاق هستیم.


همچنین در ادامه نشست ، جهانی‏، دبیر کل نخستین جشنواره ملی ایران خلاق نیز گفت: اولین کنفرانس و جشنواره ملی ایران خلاق برای نخستین بار در سطح شرکتها و موسسات حقوقی برگزار می شود و هدف آن سنجش خلافیت سازمانی است و کلیه شرکت ها و موسسات در سطح کشور می توانند در این جشنواره حضور یابند و میزان خلاقیت سازمانی خود را بسنجند.


 وی ادامه داد: عصر کنونی را زمان خلاقیت و نوآوری می نامیم یعنی فقط سازمانهای خلاق و نوآور ماندگار می شوند چون اکثر کارها توسط رباتها و ماشینها انجام می شود به نیروی کار کمتری نیاز است و معمولا کیفیت اکثر شرکتها هم در حد خوبی است و رقابت اصلی در خلاقیت و نواوری است با مشاهده مراحل رشد بالا اهمیت خلاقیت در شرکتها و موسسات مشخص می شود و در این میان آنهایی موفق تر هستند که سازمان خلاق تری داشته باشند یعنی از مدیر گرفته تا کارمند و کارگر، همگ در کارشان خلاق باشند.


 لازم به ذکر است همایش ایران خلاق  12 مهر ماه جاری در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار خواهد شد./عب

برچسب ها: خلاق ، توسعه ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۴۹ ۱۳ مهر ۱۳۹۱
با سلام و خسته نباشید.من شماره تلفن مجموعه ایران خلاق را خودم یافتم.موفق باشید.
آخرین اخبار