بیش از 95 درصد زمین ادارات مستقر در شهر آب‌بر از طریق این اداره واگذاری شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رییس منابع‌ طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم با اشاره به زمین‌های واگذار شده در شهر آب‌برگفت: 5 هکتار از این زمین‌ها به دانشگاه پیامنور،60هکتار به شهرک صنعتی، 14 هکتار به ناحیه صنعتی، 15 هکتار مجتمع گلخانه‌ای و64 هکتار نیز به مسکن‌مهر واگذار شده است.

فرخی‌طهماسبی افزود: تاکنون بیش از 7 هزار هکتار از اراضی ملی شهرستان طارم نیز در جهت توسعه باغات زیتون اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده است.

وی درخصوص تصرف مربوط به کاشت زیتون اظهار کرد: چنانچه در اسرع وقت متوجه این موارد متصرفی باشیم، در سال‌های اولیه کاشت که نهال کوچک است سریع قلع و قمع می‌شود، هر چند بعد از میوه دادن نهال‌ها نیز پرونده تشکیل شده و از طریق مراجع قضایی اراضی متصرف شده، دفع تصرف می‌شود.

رییس منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم تصریح کرد: در6 ماهه نخست امسال 90 مورد پرونده در این خصوص تشکیل شده است و با توجه به گستردگی فعالیت منابع‌طبیعی و آبخیزداری در شهرستان طارم با کمبود نیروی کارشناسی مواجه هستیم.

فرخی‌طهماسبی خاطر نشان کرد: واگذاری زمینهای اراضی ملی مانع از تصرف نمی‌شود و این مهم نیازمند یگان قوی است که در جلوگیری از تصرفات اراضی ملی بسیار تأثیرگذار است./س

برچسب ها: ملی ، اراضی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.