تیم بسکتبال مهرام در فاصله دو هفته به مسابقات جام باشگاههای آسیا، راتکو واردا فوروارد قدرتی اهل صربستان و آنتونی گراندی گارد آمریکایی را به ترکیب خود اضافه کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت آسیا_بسکت ، واردا 33 ساله با 216 سانتی متر قد سال قبل در سوپرلیگ اوکراین برای تیم آزوماش بازی می کرد و در 10 بازی یوروکاپ میانگین 9 امتیاز و 2.7 ریباند را ثبت کرد. واردا در اوایل فصل قبل برای تیم یونیون المپیا در لیگ اسلوونی نیز بازی کرده بود. گراندی 189 سانتی متری نیز فصل قبل در تیم مرسین ترکیه عضویت داشته و میانگین 16.9 امتیاز و 3.4 ریباند را در لیگ ترکیه به ثبت رساند.

تیم بسکتبال مهرام که در دهه آخر مهر در مسابقات جام باشگاههای آسیا با حریفان آسیایی وارد رقابت می شود، واردا و گراندی را با قراردادی یک ماهه به ترکیب خود اضافه کرد. تیم الریاضی لبنان یکی از مهمترین حریفان مهرام نیز با توجه به مصدومیت لورن وودز ، باگاریچ بازیکن کروات 217 سانتی متری را جذب کرد. واردا فوروارد قدرتی جدید مهرام سابقه بازی در لیگهای لیتوانی، لهستان، روسیه، اسپانیا و ترکیه و گراندی سابقه بازی در آلمان، یونان، ایتالیا، فیلیپین، سوئد، ونزوئلا وآتلانتا هاوکس آمریکا را دارند./با
برچسب ها: بسکتبال ، مهرام ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
مسعود
۱۸:۰۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۱
عجب شباهتی بین گراندا و مایکل هست!
آخرین اخبار