هیچ نمی شنود و در دنیایش صوت و صدا معنا ندارد ، شاید اگر ما هم زمانی از هیاهوی دنیا به تنگ آییم بدمان نیاید مدتی را در خلوت بگذرانیم و هیچ نشنویم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، خندههايتان بي صداست.
آهنگ كلامتان به افقها ميرسدودردنياي خود،پرازهيجان وصدا،سخن ميگویيد ،در حاليكه مانزديكترين گوش به شماهيچ نميشنويم.
فرياد ميزنيد فرياد شادي ،ولي دردنياي خودتان ودرطبيعت ودنياي ماجزحركات پراحساس چيزي نميگنجد كه باحس شنوائيمان آنرابشنويم.
كلام بيجا نداريد ،ولي دردنياي سكوتتان پر از احساس جانفز است.
ازلطافت شنيدن محروميد،ولي باتحرك واحساس آن بيشترآشنائيد.
درگذرزمان غرق ميشويد ودردنياي سكوت خويش عمق محبت را لمس ميكنيد.
آری این است دنیای ناشنوایان.آنان که از نعمت شنیدن محرومند. فاطمه یکی از آنهایی است که با زبان اشاره با ما سخن میگوید.
آرزوی فاطمه شنیدن صدای پر محبت مادرش است مادری که سال های سال است با وجوود مشکلات فراوان با سختی صحبت با زبان اشاره را به او آموخته است.
محمد اما سخن می گوید او از خاطره شفای معجزه آسای خود در مرقد مطهر امام هشتم می گوید: تا 6 سالگی کر و لال بودم اما در شش سالگی زمانی که مرا به حرم امام رضا (ع) بردند به طرز معجزه آسایی شفا یافتم و اولین کلمه ای که بر زبان آوردم نام مبارک خداوند یعنی "الله " بود.
وی از نعمت شنیدن و سخن گفتن میگوید و تاکید دارد که حس شنوایی بهترین نعمتی است که خداوند به انسان عطا فرموده و من که چندین سال از ای نعمت محروم بود قدر آن را به خوبی می دانم و از خداوند بابت عطای چنین نعمتی سپاسگذارم.
عشق به هست دراعماق نگاهتان متبلور است.
صداقت وراستي كه شايد آرزوي فرياد آنرا داريد درضربان حياتتان ميتپد وشما ميشنويد،نه باحس شنوائيتان،بلكه با تمام وجودتان وشما بهترميدانيد، تشكرازخدا يعني چه!!!
گزارش از زرچيني
برچسب ها: کلام ، زبان ، ناشنوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار