در نامه دانشجويان بسيجي خطاب به وزير ارشاد آمده است: كاش قبل از دادن مجوز به اينگونه ننگين نامه‌ها به آنها مي‌آموختيد دوران استعمار كه روزنامه‌هايي تيترشان را از سرويس‌هاي جاسوسي مي‌گرفتند تمام شده، لذا جاي تعجب نيست كساني‌كه همواره چشم و گوش بسته دنباله‌رو سياست‌هاي روباه پير استعمار هستند انسان‌هايي را كه امام خميني(ره) آنها را آزاده‌ترين و هوشمندترين انسان‌هاي تاريخ ناميدند را افرادي چشم و گوش بسته بدانند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، جمعي از بسيجيان كشور در نامه‌اي به وزير ارشاد خواستار برخورد جدي اين وزارت‌خانه با روزنامه هتاك شرق شدند.

 متن اين نامه بدين شرح است:

وزير محترم ارشاد جناب آقاي دکتر حسيني

سلام عليكم؛

با صلوات بر محمّد و آل محمّد و احترام، درست در ايام بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گراميداشت نام و ياد شيرمرداني كه استقلال، عزت، شرف و امنيت امروزمان را مديون آن‌ها هستيم و در ايامي كه حتي ضدانقلاب ترين و بي‌دين‌ترين افراد هم تلاش مي‌كنند حرمت آن را پاس بدارند و با تجليل از رزمندگان دفاع مقدس خود را وطن‌پرست نشان دهند؛ روزنامه بد نام و ارتجاعي "ش‌ر‌ق" كه پيوسته سخنگوي مرفهين بي‌درد و صاحبان ثروت‌هاي باد آورده است در يك اقدام وقيحانه و غير قابل توجيه با چاپ كاريكاتوري، انبوه رزمندگان بسيجي را افرادي چشم بسته معرفي مي‌كند كه سربندها را به جاي پيشاني روي چشم بسته‌اند.

جاي تعجب نيست كساني‌كه همواره چشم و گوش بسته دنباله رو سياست‌هاي روباه پير استعمار بوده و هستند بسيجيان رزمنده دفاع مقدس را افرادي چشم و گوش بسته بدانند و انسان‌هايي را كه امام خميني(ره) آنها را آزاده‌ترين و هوشمندترين انسان‌هاي تاريخ بشر ناميدند را اين‌گونه  ببيند.

جاي تعجب اينست كه چرا دولتي كه خود را بسيجي مي‌داند و معاون اول رئيس جمهورش در هفته دفاع مقدس لباس بسيجي مي‌پوشد از چنين روزنامه‌هاي عقب مانده حمايت و در اين شرايط اقتصادي از پول مردم محروم و بيت‌المال به چنين روزنامه‌هاي متحجري يارانه مي‌دهد.

اي كاش قبل از دادن جواز انتشار چنين نشرياتي، مدير مسئول و سر دبيران آنها را آموزش مي‌داديد و تفهيم مي‌كرديد كه دو روي فئوداليته گذشته و ديگر نبايد رسانه‌ها ابزار فئودال‌ها و زمين داران و زمين خواران بزرگ باشند.

كاش قبل از دادن مجوز به اينگونه ننگين نامه‌ها به آنها مي‌آموختيد دوران استعمار كه روزنامه‌ها تيترشان را از سفارت‌خانه‌ها و سرويس‌هاي جاسوسي مي گرفتند تمام شده و مي توانند آزاد باشند و بجاي بيان خواسته‌هاي استعمارگران و ابر جنايتكاران حرف ملتشان را بنويسند و از ارزش‌هاي ملّي خودشان دفاع كنند. كاش به آنها آموزش مي‌داديد كه دنباله روي خط مشي منافقين و شاه و صدام در مبارزه با بسيج سرنوشتي جز سرنوشت شوم اين طاغوت‌ها ندارد.

و آقاي وزير! به راستي در دوره‌اي كه انواع شبكه‌هاي ماهواره‌اي بيگانه و پايگاه‌هاي اطلاع رساني خارجي در دسترس مردم كشور هست چرا بايد به نشرياتي كه هيچ موضع مستقل و مبتكرانه‌اي از خود ندارند و صرفاً ترجمه و تكرار مواضع رسانه‌هاي خبيث مانند راديو تلويزيون دولتي انگليس، بي بي سي و صداي آمريكا و اسرائيل هستند از بيت‌المال كمك شود؟

حتماً خواهيد گفت كه بخاطر اين توهين ننگ‌نامه  شرق به دادگاه شكايت كنيم . به شما مي‌گوييم كه حتماً اين كار را خواهيم كرد و به كمتر از تعطيلي اين روزنامه و تنبيه مديران بي‌تربيت آن درملاء عام راضي نيستيم امّا مي‌خواهيم چند روزي فرصت بدهيم تا ادعاي بسيجي بودن دولت را آزمايش كنيم و ببينيم عكس العمل وزارت ارشاد دولت برادر احمدي نژاد نسبت به اين كاريكاتور خائنانه و عاملان آن چيست.

اميد داريم كه از اين آزمايش رو سفيد بيرون آييد و بسيجيان بويژه رزمندگان بسيجي دفاع مقدس كه از هر ناحيه‌اي مظلوم واقع شده‌اند لااقل در دوره وزارت شما به اين صراحت مظلوم واقع نشوند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شرق ، توهین ، وزیر ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار