نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به تاثیر بسیار خوب سخنرانی رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: دكتر احمدی نژاد با سخنرانی خود در این مجمع جهانی ، دنیا را متوجه پیام انقلاب اسلامی ایران كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان؛  حجت الاسلام و المسلمین سید 'احمدمیر عمادی' در آیین نماز جمعه خرم آباد افزود:رییس جمهوری در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل افكار عمومی جهان را متوجه ایران كرد.

وی با تشریح محتوای سخنرانی دكتر احمدی نژاد در این مجمع جهانی افزود: انتقاد از وضعیت فعلی سازمان ملل و درخواست اصلاح مدیریت جهانی از جمله شاخص های برجسته سخنرانی رییس جمهوری در این نشست بود.

امام جمعه خرم آباد گفت:سخنرانی دكتراحمدی نژاد دراین مجمع به عنوان رییس جنبش غیر متعهدها نیز از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده كه رسوایی بیش از پیش آمریكا رابه دنبال داشت.

حجت الاسلام میرعمادی در ادامه با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی،برقراری نظم و امنیت در كشور را مرهون تلاش ، كوشش ، ایثار و فداكاری نیروی انتظامی دانست و گفت: ماموران انتظامی در راستای تامین آسایش و ارتقای امنیت عمومی جامعه شبانه روز تلاش می كنند.

وی با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی 'سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماست ' از مردم به عنوان سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی نام برد و گفت: اقتدار ، قاطعیت و موفقیت نیروی انتظامی به خاطر برخورداری از این سرمایه اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در لرستان در خطبه اول نماز نیز پیرامون ابعاد مختلف شخصیت ثامن الحجج (ع) سخنرانی كرد و از این امام همام به عنوان مظهر مكارم اخلاق الهی ، معدن علم و دانش و آموزگار سنت نبوی و معارف الهی نام برد.

وی بر تبلیغ فرهنگ رضوی در جامعه تاكید كرد و آنرا مایه سعادت و خوشبختی جامعه دانست وگفت:امام رضا (ع) چشمه زلال معرفت و پرچم هدایت است./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.