دولت با توجه به اینکه اهداف هدفمندی یارانه‌ها محقق شده است با پرداخت مبلغ 6000 میلیارد تومان به وزارت بهداشت مخالف نیست.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر سیدرمضان محسن پور با بیان این مطلب گفت: بحمدالله کمیسیون بهداشت و درمان در مجلس نهم تحقق چند برنامه نظام سلامت را در اهداف خود قرار داده‌اند که یکی از این‌ها تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی است که باید با واقعیت جامعه منطبق باشد و بحث دیگر تحقق پرداخت 6000 میلیارد تومان هدفمندی یارانه‌ها به نظام سلامت است.

وی افزود: مطلب دیگر که در اولویت‌های کاری کمیسیون بهداشت و درمان است اجرای برنامه قانونی پزشک خانواده است، در جلسه‌ای به همین مظنور وزیر بهداشت برای اعضای کمیسیون بهداشت و درمان اقدامات انجام شده را در این حوزه توضیح دادند.

وی ادامه داد: اعضا اشکالاتی که به نظرشان می‌رسید مطرح کردند و وزیر پاسخ داد.
وی در خصوص 6000 میلیارد تومان هدفمندی یارانه‌ها نیز اظهار داشت: دولت به مقتضای موقعیت بودجه‌ای کشور این قانون را اجرا خواهد کرد. دولت مخالف دادن 6000 میلیارد نیست، بلکه با توجه به اینکه اهداف هدفمندی یارانه‌ها محقق شده است این مبلغ را به وزارت بهداشت پرداخت خواهد کرد و مجلس نیز پیگیر این امر است./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار