فرمانده انتظامی کشور سال 91 را امن‌ترین سال نظام عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سردار احمدی مقدم صبح امروز 8 مهر ماه در مراسم هفته ناجا در جمع خبرنگاران گفت: هفته نیروی انتظامی هفته‌ای برای ارائه خدمات مضاعف به هموطنان است و در همین راستا شعار امسال ناجا سرمایه اجتماعی اقتدار ماست عنوان شده که این شعار ریشه در مشارکت و تعامل مردم با پلیس است به سرمایه و نیروی انسانی سالم و پاک زمینه ساز و ایجاد کننده سرمایه اجتماعی و و پایگاه اجتماعی است.

وی در ادامه بیان کرد: گیرنده خدمات نیروی انتظامی مردم هستند و نیروی انتظامی بدون مردم ارزش و اقتداری ندارد و اگر پایگاه اجتماعی وجود نداشته باشد اقتدار ناجا سست می‌شود و به همین دلایل است که ایران متمایز‌تر از کشورهای دیگر است.

احمدی مقدم اذعان کرد: چشم انداز و افق ناجا در سال 1404 این است که ایران الگوساز و الهام بخش تمام کشورهای مسلمان دو جهان شوذ و آرمانهای نظام و پلیس باید برجسته شود.

فرمانده ناجا در ادامه به امنیت جامعه اشاره کرد و گفت: در سال 91 شاهد کمترین حوادث امنیتی و تروریستی بودیم که این سال را می‌توان امن‌ترین سال نظام یاد کرد.

وی در ادامه با توجه به انسداد مرزها گفت: مرزهای خشکی ایران بسته شده و قابل عبور نیست و در همین راستا نیروی انتظامی تسلط 95 درصدی در کنترل و انسداد مرزها را دارد.

احمدی مقدم در خصوص دستاوردهای پلیس در سال جاری خاطرنشان کرد: مراکز فساد و ترویج و اشاعه آن کاهش یافته و برگه جریمه برای متخلفان خودروها به نسبت سال گذشته یک سوم کمتر صادر شده است و پلیس فتا نیز برای امنیت فضای مجازی تشکیل شده است./ف

برچسب ها: مشارکت ، اجتماعی ، پایگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار