معاون برنامه ریزی استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: دو هزار و 40 پروژه عمرانی در سالجاری از محل اعتبارات استانی و ملی استانی شده در این استان در حال اجراست.

'فرهاد باقرپور' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج افزود: كل اعتبار تخصیص یافته به پروژه های عمرانی كهگیلویه و بویراحمد در سالجاری دو هزار و 180 میلیارد ریال است.
وی بیان كرد: میانگین اعتبارات اختصاص یافته به پروژه های عمرانی كهگیلویه و بویراحمد در شش ماه نخست امسال 5/33 درصد معادل 730 میلیارد ریال بوده كه تاكنون تخصیص یافته است.
باقرپور اظهار داشت: 92 درصد موافقت نامه پروژه های عمرانی كهگیلویه و بویراحمد تنظیم شده و 50 درصد آنها نیز به امضا رسیده كه طرح های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیكی برای اتمام در اولویت هستند.
وی عنوان كرد: این اولویت ها هفته آینده در كمیته های شهرستانی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
باقرپور ابراز داشت: 70 درصد اعتبارات جاری كهگیلویه و بویراحمد اولویت بندی شده و دستگاه های اجرایی این استان می بایست سقف هزینه ها را رعایت كنند.
وی افزود: هرگونه پرداخت از محل اعتبارات عمرانی برای هزینه های جاری در كهگیلویه و بویراحمد ممنوع است و این موضوع مهم می بایست از سوی دستگاه های مختلف اجرایی استان مورد توجه قرار گیرد.
باقرپور گفت: پروژه های عمرانی كهگیلویه و بویراحمد كه به كمیسیون ماده 215 نیاز دارند می بایست از سوی دستگاه های اجرایی مربوطه تهیه تا برای بررسی بیشتر به تهران ارسال شوند./س
برچسب ها: پروژه ، عمرانی ، اعتبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.