پوشش‌دهي سكوها و مناطق عملياتي شركت نفت فلات قاره ايران در سطح خليج فارس انجام شد و در حال حاضر همه مناطق و سكوهاي ما تحت پوشش ايرانسل قرار دارند.


محمدرضا گلشنی‌اصل رئيس ICT شرکت نفت فلات قاره ایران ، در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان این مطلب گفت: يكي از اقدامات واحد ICT هماهنگی و استفاده از سرویس‌های شركت ايرانسل است. در اين راستا پس از رايزني‌هاي فراوان با شركت ايرانسل طي 6 ماه و عقد قرارداد با این شرکت، پوشش‌دهي سكوها و مناطق عملياتي شركت نفت فلات قاره ايران در سطح خليج فارس انجام شد و در حال حاضر همه مناطق و سكوهاي ما تحت پوشش ايرانسل قرار دارند.

وي تصريح کرد: همچنین مقرر شد ارتباط آسان و بهينه مناطق، سکوها و تهران با مديران و رؤساي واحدها با اختصاص شماره‌هاي ويژه 4 رقمي برقرار ‌گردد. علاوه بر سرویس فوق از شرکت ایرانسل خواسته شد 650 دستگاه گوشي تلفن همراه به همراه سيم كارت جهت ارائه به مناطق عملیاتی تحویل شرکت نماید. پس از دریافت این گوشی‌ها و سیم‌کارت‌ها، توسط مدیریت محترم عامل تقسیم‌بندی انجام و با معرفی نمایندگان مناطق عملیاتی توزیع می‌گردد.

گلشني اصل خاطر نشان کرد: بر اساس اين قرارداد ماهيانه 126 ميليون ريال اعتبار مکالمه رايگان در اختیار شرکت نفت فلات قاره ایران قرار می‌گیرد.

برچسب ها: هماهنگی ، پوشش ، ایرانسل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار