تحويل دومين خودرو ملي ايران خودرو به نام "رانا" طبق موعد مقرر و به بدون هيچگونه تاخيري تحويل مشتريان داده مي شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، به نقل از  ايکوپرس ؛ عبداله بابايي معان بازاريابي و فروش ايران خودرو با بيان اين مطلب گفت : تمام تمهيدات لازم در زمينه توليد ، تامين قطعات و خدمات پس از فروش خودرو رانا انجام شده است و اين خودرو طبق موعد تعيين شده به هنگام پيش فروش خودرو در مهر ماه به مشتريان گرامي تحويل داده مي شود.
وي با بيان اينکه در سال جاري قرار است ، 30 هزار دستگاه خودرو رانا توليد و روانه بازار شود ، تاکيد کرد : توليد دومين خودرو ملي ايران خودرو به نام رانا در سه ماهه آخر سال جاري به روزانه 300 دستگاه درروز مي رسد که بيش از پيش فروش اين خودرو به مشتريان است.
معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو مزاياي خودروي رانا را توسعه يک پلتفرم جديد براي ايران خودرو در توسعه صادرات، دستيابي به استاندارد ايمني سه ستاره و استاندارد آلايندگي يورو 4 و 5 و مجهز به کيسه هواي سرنشين و راننده و ترمز ضد قفل بيان کرد و اظهار داشت: اين خودرو براي عرضه در بازار داخلي و بين المللي و به صورت چهار در سدان صندوق‌دار توليد و عرضه مي شود.
بابايي افزود : بعد از دريافت قيمت از سازمان حمايت از توليدکنندگان و مصرف کنندگان دعوت نامه ارسال و مراحل تحويل اين خودرو به مردم عزيز آغاز مي شود.

برچسب ها: رانا ، بازاریابی ، تحویل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار