سرمربی تیم شهرداری گرگان گفت: باتوجه به شرایط مالی و سیاست های باشگاه بیشتری ترکیب امسال ما بومی است و تنها به تقویت تیم با بازیکنان پست های4و5 احتیاج داریم.

اسداله کبیر در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران درمورد شرایط فعلی گرگان افزود: امسال تنها مجتبی نبی عقیل بازیکن گرگانی سال قبل دانشگاه آزاد را به خدمت گرفته ایم وبه جز وی تنها بازیکنان بومی در تمریناتمان حضور دارند.

وی ادامه داد: باشرایط مالی فعلی منتظریم سایر بازیکنانی که در تمرینات تیم شرکت کرده اند پیشنهادات خود را بررسی کنند و در باقی ماندن بازیکنان با قیمت مناسب، در پست های چهار و پنج تیم خود را تقویت کنیم.

سرمربي تيم شهرداري گرگان تصريح کرد: امسال شرایط مالی از سایر فصل ها بدتراست ماهرسال بااین شرایط می رسازیم اما با قیمت ها و وضعیت مالی فعلی بازیکن خارجی به هیچ عنوان در توانمان نیست، مگر اینکه رایزنی ها نتیجه دهد و در زمان پلی آف یک بازیکن خارجی جذب کنیم در سایر پست ها نیز از بازیکنان گرگانی استفاده می کنیم.

کبیر اشاره کرد: مشکل اصلی مااین است که در پست های 4  و 5 بازیکن بومی نداریم دراین جندسال روی رده های پایه کارکرده ایم اما حداقل 2 تا 3 سال دیگر تا زمانی که امکان تزریق این بازیکن به سوپر لیگ برسد زمان لازم داریم، هرچند با توجه به پولداری شدن سایر باشگاه ها به محض شکل گرفتن یک بازیکن باقیمت های نجومی ان بازیکن راجذب می کنند وماهم نمی توانیم جلوی رشدیک بازیکن ودریافت پول بهتر رابگیریم.

وی تأکیدکرد: تیم ها با شرایط موجوددر گرگان وضعیت بهتری درداخل خانه دار اما از مسئولان مثل استانداروفرماندار می خواهیم از ورزش اول شهر حمایت بیشتری داشته باشند تادر کوران رقابت لیگ، تیم خوبی داشته باشیم.

کبیر در مورد انتظارات تماشاگران گرگانی گفت: ماتنها تیمی بعد از ذوب آهن هستیم که در هر دوره لیگ حضور داشته ایم و در سالهای ابتدایی لیگ بسکتبال نزدیک به شش دوره نایب قهرمان لیگ بودیم به همین دلیل هم آن توقعات هنوز درشهر وجود دارد. /مح

برچسب ها: کبیر ، گرگان ، بومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار