رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه ‌جمعه‌کشور گفت: افزایش آمار طلاق و کاهش آمار ازدواج در کشور از پیامدهای تهاجم فرهنگی دشمن است.



سیدرضا تقوی درگفتگو باخبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب اظهارداشت: افزایش معتادان به مواد مخدر، ناهنجاری‌های موجود در جامعه از دیگر پیامدهای تهاجمات فرهنگی کشورهای غربی است.

وی با بیان این‌که نسل امروز متناسب با شرایط واقتضاعات روز رشد کرده تصریح‌کرد: هر چه جامعه به سمت پیشرفت و تعالی حرکت می‌کند، مسائل تربیتی، آموزشی و فرهنگی نیز به همان میزان توسعه پیدا می‌کنند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه‌کشور جوانان امروز را با جوانان نسل گذشته کاملا متفاوت دانست و خاطرنشان‌کرد: جوانان نسل گذشته تحت تاثیر فرهنگ گذشته خودشان بوده اند اما جوانان نسل امروز تحت تاثیر فرهنگ امروز رشد یافته اند.

وی ارتباط محدود را از دیگر تفاوت‌های نسل امروز با نسل گذشته دانست و عنوان‌داشت: ارتباط محدود گذشته باعث شده بود تا دختران ذهنیت محدودی نسبت به مسائل فرهنگی جامعه داشته باشند اما در حال حاضر با وجود ارتباطات نامحدود همه افراد از ذهنیت خوبی نسبت به مسائل فرهنگی برخوردارند.

تقوی با بیان این‌که در گذشته دختران به خانواده و ارزش‌های جوشیده از خانواده دلبستگی بیشتری داشتند تأکیدکرد: نسل امروز هنگامی که به سن رشد می‌رسند احساس استقلال می‌کنند و به تریج خود را از خانواده دور می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: باید دختران امروز را با فرهنگ دینی و ملی پیوند زد و هر چه این پیوند قوی‌تر باشد اثرات مطلوب‌تری را برجای خواهد گذاشت.


برچسب ها: افزایش ، آمار ، طلاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.