بنیامین نتانیاهو دقایقی پیش در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و با تکرار دوباره تهدیدات خود علیه ایران اعلام کرد که تحریم ها مانع پیشرفت انرژی هسته ای ایران نشده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العربیه، وی بیشتر سخنرانی خود را به انرژی هسته ای ایران اختصاص داد و در این باره گفت: سازمان های جاسوسی اسرائیل در گذشته اشتباه می کردند و متوجه ایجاد تاسیسات زیرزمینی غنی سازی اورانیوم در ایران نشده بودند.

وی ادعا کرد: ایران تا تابستان آینده می تواند مرحیه غنی سازی اورانیوم در سطح متوسط را تکمیل کند. و باید فعالیت های هسته ای ایران را قبل از تابستان آینده متوقف کرد.

وی بار دیگر از خط قرمزها سخن گفت و تهدید به تلاش برای توقف انرژی هسته ای ایران سخن گفت اما اعتراف کرد که تحریم ها باعث پیشرفت انرِژی هسته ای ایران نشده است.

نتانیاهو یک طرحی از یک بمب بزرگ را به نمایش گذاشت و گفت که باید مانع از تولید بمب هسته ای توسط ایران از طریق غنی سازی اورانیوم در سطح متوسط و عالی شد.

وی گفت: راه مقابله با بمب اتمی توسط ایران توقف غنی سازی اورانیوم توسط این کشور است. باید قبل از این برای ایران خط قرمز ایجاد می شد.

وی در طی سخنرانی خود چند بار تلاش کرد بقیه اعضای حاضر در سالن را به همکاری در توقف انرژی هسته ای ایران تحریک کند.



برچسب ها: نتانیاهو ، اسرائیل ، خط ، قرمز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار