جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین با اظهار نگرانی به دلیل شدت گرفتن سرکوبها در عربستان، تأکید کرد تصاویر منتشر شده از پیکر شهدای اخیر بیانگر آن است که آنها با گلوله‌های انفجاری هدف قرار گرفته اند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العالم، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین در بیانیه ای، با اشاره به شهادت خالد اللباد و محمد حبیب المناسف و زخمی شدن افراد زیادی در شهر العوامیه عربستان؛ نقض حقوق بشر در این کشور را محکوم کرد و از جامعه جهانی و سازمان ملل متحد خواست که برای نجات فعالان سیاسی زندانی عربستان فوراً اقدام کنند.

این جنبش همچنین با اعلام حمایت از قیام مردم الشرقیه و شیخ النمر تأکید کرد: سرنوشت شیخ نمر و شیخ العامر مفسر قرآن کریم و ده ها هزار نفر دیگر از ملت عربستان که در زندان هائی مانند زندان الحائر در ریاض و زندان مخوف الطرفیه در استان القصیم محبوس هستند ، بسیار نگران کننده است.

جنبش یاران انقلاب 14 فوریه خاطرنشان کرد: سرویس اطلاعاتی سعودی تصویری از شهید خالد اللباد روی تخت بیمارستان منتشر کرد که سوراخ های بزرگ ناشی از اصابت دو گلوله به سینه و کتف وی نشان می دهد نیروهای امنیتی از گلوله های انفجاری غیرقانونی استفاده می کنند.

این جنبش یاران انقلاب 14 فوریه تأکید کرد، اقدامات تروریستی نیروهای امنیتی سعودی باعث افزایش فعالیت‌های سیاسی و مردمی در سراسر استان الشرقیه خواهد شد‌.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار