یک مورخ آمریکایی با اشاره به اینکه هیچیکدام از دو نامزد دموکرات و جمهوریخواه آمریکا برنامه ای برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور ندارند، تاکید کرد: اقتصاد آمریکا بيمار است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، استفن گریفین تارپلی نویسنده و تاریخ نگار آمریکایی در گفتگو با این شبکه گفت: آمریکا مشکلات اقتصادی زیادی دارد.

با وجود این هیچیک از دو نامزد دموکرات و جمهوری خواه آمریکا برنامه ای برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور ندارند.

کسری بودجه آمریکا بسیار افزایش یافته است. باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا و نامزد حزب دموکرات در مدت حضورش در کاخ سفید بدهی های آمریکا را کاهش داد.

میت رامنی رقیب جمهوری خواه اوباما تاکید دارد که می تواند با کوچک کردن دولت ، این بدهی ها را کاهش بدهد. اما واقعیت این است که رکود اقتصادی آمریکا بسیار فراتر از صرف مسئله کسری بودجه است.

کسری بودجه فقط نشانه و علامت این بیماری اقتصاد آمریکا است و نه اینکه خود بیماری باشد. بیماری اقتصاد آمریکا، رکود اقتصادی است. حدود سی میلیون نفر در آمریکا بیکار هستند. این افراد نمی توانند کار پیدا کنند. حدود پنجاه میلیون نفر در آمریکا در فقر شدید به سر می برند و فقط با کمکهای غذایی دولت روزگار خود را سپری می کنند. بنابراین می بینیم که مشکل اصلی اقتصاد آمریکا، رکود است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار