فرهنگسراي فردوس در هفتمين نشست تخصصي "مداد خيال" روز سه شنبه 11 مهر ساعت 18 به بررسي نقاط ضعف و قوت تئاتر کودکان و نوجوانان مي پردازد.

بهزاد صديقي منتقد و پ‍ژوهشگر تئاتردر گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: هفتمين نشست "مداد خيال" روز سه شنبه 11 مهر با حضور بهرام شاه محمدلو و آناهيتا غني زاده به بررسي مشکلات و موانع تئاتر کودک و نوجوان مي پردازد.
وي در خصوص هدف از اجراي اين برنامه افزود: برنامه "مداد خيال" با هدف حمايت از پژوهش تخصصي تئاتر ،حمايت از نمايش نامه نويسان ،توليد کنندگان تئاتر کودک و نوجوان برگزار مي شود.
اين پ‍ژوهشگرتئاتر در مورد تاثير اين گونه نشست ها در روند اجرايي تئاتر کودک و نوجوان بيان داشت: اگر اين گونه نشست ها به طور مستمر ادامه داشته باشند و متوليان حوزه تئاتر کودک و نوجوان ، مراکز و نهادهايي که بيشتر با کودکان  سر وکاردارند(کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان،آموزش و پرورش و ...)خود هنرمندان به اين امر خطير توجه کنند با يک همدلي ، سازماندهي و برنامه ريزي درست طبعا در آينده از تاثيرات آن بهره خواهيم برد.
صديقي در پايان خاطرنشان کرد: با توجه به نزديک شدن نوزدهمين جشنواره بين المللي تئاتر کودک و نوجوان که از 17 تا 22 مهر در استان همدان برگزار مي شود بخشي از نشست "مداد خيال" را به اين امر اختصاص داده ايم.
گفتني است هفتمين نشست تخصصي "مداد خيال" روز سه شنبه 11 مهر ساعت18 در فرهنگسراي فردوس واقع در فلکه دوم صادقيه بلوار فردوس بعد از چهار راه مخابرات ميزبان علاقمندان به نشست هاي تئاتر کودک است./م
برچسب ها: تئاتر ، کودک ، صدیقی ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار