رئيس بسيج حقوقدانان گفت:رؤسای سازمان‌ها و تشکل‌های بین‌المللی مانند جنبش عدم‌تعهد، شورای همکاری کشورهای اسلامی باید این اقدام را محکوم و انزجار خود را از این اقدام موهن اظهار کنند.

حجت الاسلام جلیل محبی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، ضمن محکوم‌کردن اقدام موهن امریکایی صهیونیستی علیه پیامبر اسلام، اظهار داشت: بسیج حقوقدانان در پی تشکیل کنواسیونی بین‌المللی برای پیگیری حقوقی این اقدام اهانت‌آمیز گردهمایی در مقابل سازمان ملل متحد در تهران صورت داده است.

رئیس بسیج حقوق‌دانان اعلام کرد: رؤسای سازمان‌ها و تشکل‌های بین‌المللی مانند جنبش عدم‌تعهد، شورای همکاری کشورهای اسلامی باید این اقدام را محکوم و انزجار خود را از این اقدام موهن اظهار کنند.

وی با بیان اینکه مجمع ملل متحد باید با صدور قطعنامه توهین به ادیان الهی را محکوم نماید، ادامه داد: همچنین از قوای سه گانه انتظار می رود که علاوه بر محکومیت این اقدام موهن علیه آن در مجامع بین المللی طرح دعوا کنند.

حجت الاسلام محبی با تاکید بر اینکه كه مجلس قوانین مورد نیاز پیگیری حقوقی این موضوع را وضع کند، خاطرنشان كرد: رئیس جمهور نیز پیگیر تشکیل کنوانسیون مربوط به منع توهین به ادیان الهی شود.

"انتهاي پيام"/پ3

برچسب ها: اهانت ، پیامبر ، کنوانسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.