سري سوم مجموعه "عمليات 125" به كارگرداني "مسعود آب پرور" و "عليرضا افخمي" روز 7 مهر مصادف با روز آتش‌نشان ساعت 19 از شبكه تهران پخش خواهد شد.

 "مجتبي رجبي" بازيگر درخصوص تعريف از آتش نشاني به خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: آتش‌نشاني يعني نجات جان افراد و هيجان در زندگي كه اين دومقوله لذت بخش است.
وي افزود: سري سوم مجموعه "عمليات 125" در ادامه دو سري قبلي با ماجراهاي جديد و متنوع از جمعه 7 مهر از شبكه تهران پخش خواهد شد.
بازيگر نقش "هادي" در "عمليات 125"اظهار داشت: مجموعه "عمليات 125" اثري اكشن و سراسر اتفاقات هيجان‌انگيز بوده، با اينكه در هنگام توليد صحنه‌هاي اكشن بردباري‌هايي وجود داشت، اما همين موضوع سختي‌هاي كار را جذاب‌ و شيرين مي‌كرد.
"رجبي" درباره تاثيرگذاري چنين آثاري در جامعه، تصريح كرد: با توليد و ساخت چنين آثاري ، مردم جامعه با حرفه‌ي آتش نشاني آشنا شده و باعث ارتباط نزديك و تعامل مردم با آنها مي‌شود.
وي ادامه داد: پخش آثاري چون "عمليات 125"موجب درك مردم از اين حرفه شده و سطح آموزش جامعه را درباره امداد ، نجات و آتش نشاني بالا مي‌برد.
رجبي افزود: علاقمندم كه حرفه‌ي آتش‌نشاني را در كنار بازيگري انجام دهم اما اين كار دشواري هايي دارد چرا كه آتش‌نشان‌ها همه‌ي زندگي خود را وقف نجات جان افراد كرده و كار آنها از خودگذشتگي است./م

برچسب ها: رجبی ، بازیگر ، اکشن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار