فرمانده انتظامي شهرستان جاسك از كشف 482 كيلو و 400 گرم ترياك روز گذشته در شهرستان خبر داد.

 
 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ جهانشير جوادي زاده در اين رابطه گفت: مأموران انتظامي شهرستان جاسك در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ روز گذشته در حين گشت زني در محورهاي اطراف شهرستان به دو دستگاه خودرو مشكوك و دستور توقف داده، كه راننده خودروها بدون توجه به فرمان پليس از محل متواري شدند كه پس از تعقيب و گريز مسير طولاني خودرو ها را متوقف كردند.
 
وي افزود: مأموران پر تلاش و خستگي ناپذير شهرستان در بازرسي فني از خودروها 482 كيلو و 400 گرم ترياك كشف و در اين رابطه يكي از قاچاقچيان كردند.
 
سرهنگ جوادي زاده خاطرنشان كرد: موادمخدر مكشوفه به همراه خودروها به پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان انتقال و متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.
 
فرمانده انتظامي شهرستان جاسك تصريح كرد: تلاش مأموران براي شناسايي و دستگيري ديگر افراد متواري شده ادامه دارد. مسئول انتظامي شهرستان ضمن قدرداني از همكاري خوب مردمي با پليس از شهروندان خواست در صورت برخورد و مشاهده هر گونه حمل و توزيع موادمخدر از طريق تلفن فوريت هاي پليسي 110 اطلاع تا در اسرع وقت نسبت به شناسايي و دستگيري مجرمان اقدام گردد. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار