فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی از استانهای امن و کم جرم کشور است، ادامه داد: این امنیت مرهون تلاش کارکنان ناجا و همکاری مردم استان است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ سرهنگ خلیل واعظی  در نشست خبری به مناسبت هفته ناجا با اشاره به اینکه مطبوعات و خبرگزاری های ابزار تبلیغی نافذ درافکار عمومی هستند، اظهارداشت: یکی از رسالت های رسانه ها ارتقاء سطح آگاهی های عمومی ،مانند، آشنایی با مقررات جاری کشور، آشنایی با حقوق متقابل مردم وسازمان ها است.

وی با بیان اینکه خانواده های کارکنان ناجا نقش محوری درانجام ماموریت های این سازمان دارند، تصریح کرد: اداره کردن خانواده درشرایط امروزی نیازمند مهارت خاصی است که درنیروی انتظامی با توجه به ویژگی های خدمتی تا حد زیادی برعهده بانوان در خانواده است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی شعار امسال هفته ناجا را " سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ما" عنوان کرد و افزود: در این هفته بیش از 450 عنوان برنامه در سطح استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی دیدار با خانواد معظم شاهد و ایثارگر، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا در کلیه شهرهای استان، صبحگاه مشترک با حضور استاندار و دیگر مسئولان نظامی و اجرایی استان، دیدار کارکنان نیروی انتظامی با نماینده ولی فقیه را از جمله این برنامه ها در استان عنوان کرد.

سرهنگ واعظی نواختن زنگ انضباط اجتماعی در مدارس، برپایی نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر، برگزاری همایش فرهنگ یاران، مانور موتور سوران قانون مند، و اعزام تیم های امدادی ناجا به مناطق محروم استان را از دیگر برنامه های شاخص در هفته نیروی انتظامی ذکر کرد.

وی با بیان اینکه شهرستانهای سربیشه و درمیان از شهرهای قانون مند در استان و کشور به لحاظ رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی شناخته شده اند، بیان داشت: در این هفته از رانندگان قانونمند این شهرها نیز تجلیل می شود./س

برچسب ها: کم ، جرمترین ، استان ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.