سرهنگ خانچرلي، از دستگيري يک مامور قلابي در محدوده شريعتي گفت:" اين متهم با جعل عنوان از شهروندان کلاهبرداري و اخاذي مي کرد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه پليس  سرهنگ محسن خانچرلي، رييس پليس پيشگيري پايتخت،ضمن اشاره به خبر فوق، گفت:" روز گذشته يک مامور نما که با جعل عنوان از شهروندان ساکن خيابان شريعتي اخاذي مي کرد، بازداشت شد.
 
وي ادامه داد:" اين جاعل هنگام اخاذي سعي مي کرد که چهره خود را با عينک و ريش و سبيل مصنوعي مخفي کند اما در ارتکاب آخرين جرم، موفق به اين کار نشده بود، و مالباخته موفق شد، چهره وي را شناسايي کرده و به خاطر بسپارد که طي آن بلافاصله به ماموران کلانتري مراجعه کرده و اعلام شکايت کرد که بر اساس آن تيمي از ماموران ضمن تشکيل پرونده اي در خصوص جعل عنوان و اخاذي، براي دستگيري متهم پرونده اقدام کردند.
 
رييس پليس پيشگيري پايتخت افزود:" در تحقيقات مشخص شد که اين متهم که محمد نام دارد و از جاعلان سابقه دار است که با جعل عنوان و مدارک خود را مامور دولتي معرفي کرده و به بهانه هاي مختلف از شهروندان اخاذي مي کند.
 
اين مقام انتظامي عنوان داشت:" با توجه به چهره و سوابق به دست آمده از متهم، تيم هاي گشت انتظامي خودرويي و موتوري اين يگان براي دستگيري وي اقدام به گشتزني در محدوده هايي کردند که امکان فعاليت متهم مي رفت تا اينکه موفق شدند اين فرد را که با تجهيزات و وسايل نظامي قلابي در سطح شهر تهران تردد مي کردند، را مشاهده و دستگير کنند.
 
وي ادامه داد:" با بازداشت متهم و انتقال وي به کلانتري، تحقيقات و بازجويي آغاز که متهم به جرايم خود اعتراف و عنوان داشت که با جعل عنوان و معرفي خود به عنوان مامور از شهروندان به بهانه هاي مختلف اخاذي مي کرده است.
 
گفتني است، اين متهم پس از تکميل پرونده راهي دادسرا شد. /ل

برچسب ها: سرهنگ ، بازداشت ، مامور ، قلابی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار