یک متخصص پوست و مو گفت: استفاده از کرم های ضد آفتاب یکی از بهترین روش های دفاع برای جلوگیری از مضرات نور خورشید است که استفاده از آن در همه سنین توصیه می شود.

ناصر عمادی در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران همدان  با بیان اینکه باید نوع مصرف کرم های ضد آفتاب با نوع پوست افراد همخوانی داشته باشد گفت: افراد در استفاده از این کرم ها باید با پوست خود آشنا باشند و مطابق با نوع پوست خود از آن استفاده کنند.
وی با تاکید بر اینکه باید یک لایه نازک از کرم های ضد آفتاب بر روی پوست باقی بماند و استفاده از کرم های ضد آفتاب در روزهای ابری و بارانی ،  اظهار داشت : نفوذ نور خورشید در پوست هایی که در اثر شستن خیس می شوند بیشتر است و باعث تیرگی پوست می شود.
عمادی عوامل شبیه نور خورشید مانند نورهای تلویزیونی ، کامپیوتر و مهتابی را از دیگر عوامل سوختگی پوست بیان کرد و اظهار داشت : سالمترین نور در منزل نورهایی است که لامپ زرد 100 واتی منتشر می کنند.
این متخصص بیماری های پوست ، پوست های چرب را به علت داشتن عامل محافظت کننده بهترین نوع پوست عنوان کرد و گفت: افرادی که پوست بدنشان چرب است دیر چروک و مبتلا به سرطان پوست می شوند ./س
برچسب ها: آفتاب ، پوست ، چروک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.