دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، همزمان با آخرین روز از هفته دفاع مقدس در شهرستان سرپل ذهاب از توابع استان كرمانشاه آغاز بكار كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب گفت: دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت همزمان با 80 شهر ایران اسلامی و 9 كشور خارجی به مدت سه روز و هر روز دو سانس و اكران چند فیلم با موضوع دفاع مقدس در این شهرستان كار خود را آغاز كرد.

'نادر گهواره' در آیین افتتاحیه این جشنواره با تبریك هفته دفاع مقدس افزود: فیلم ها و مستند هایی كه در این جشنواره اكران می شود، هیچ نیازی به تفسیر و تبلیغ ندارد.

وی تاكید كرد: با توجه به قابلیت ها و ظرفیت های هنری موجود در شهرستان سرپل ذهاب، امیدواریم با برگزاری این جشنواره بخشی از ابعاد و زوایای پنهان جنگ و دفاع مقدس برای نسل جوان آشكار شود.

دبیر اجرایی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت نیز در این آیین گفت: این دوره از جشنواره در شهرستان های مرزی به مدت سه روز با اكران چند فیلم با موضوع دفاع مقدس برگزار می شود.

'هادی محمد نسب' افزود: در جشنواره فیلم مقاومت در مجموع 10 فیلم مستند، سینمایی، داستانی و كوتاه برای عموم به نمایش در خواهد آمد و تماشای آن برای علاقه مندان رایگان است.

جشنواره فیلم مقاومت در سرسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرپل ذهاب آغاز شده و علاوه بر پخش این فیلم ها، هر شب فیلم های برگزیده نیز در بوستان شاهد این شهر برای عموم مردم به نمایش گذاشته می شود./س


برچسب ها: کرمانشاه ، جشنواره ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.