مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران گفت: 2500 واحد مسکونی ارزان قيمت با متراژ 50 متری در اطراف حرم رضوی در حال ساخت است که هفت پروژه مسکونی بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران ،معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به ساخت مسکن ارزان قیمت در پروژه نوسازی پیرامون بافت فرسوده حرم امام رضا (ع) گفت : 2500 واحد مسکونی 50 متری در اطراف حرم رضوی در حال ساخت می باشد که ساخت هفت پروژه مسکونی بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

کیان پور با اشاره به اينكه مهمترین ظرفیت های ایجاد شده در طرح نوسازی پیرامون حرم مطهر نوسازی بافت فرسوده بوده است افزود: ارایه خدمات اقامتی ورفاهی مناسب به زائرین ومجاورین واحداث واحدهای مسکونی در طرح ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار از ديگر ظرفيتهاي ايجاد شده در اين طرح به شمار مي رود.

معاون وزیر راه و شهر سازی با اشاره به اينكه دراين طرح عظيم بيش از 6 هزار امکان اشتغال براي جوانان ايجاد شده است افزود: با توجه به اجرای 360پروژه مختلف در این طرح بیش از 6000 نفر اشتغال در بخش های متعدد بصورت مستقیم وغیر مستقیم ایجاد شده است.

وي خاطر نشان كرد: پیش بینی می شود،با اجرای کامل این طرح بیش ازهزاران امکان اشتغال مستقیم وغیر مستقیم در بخش های خدماتی – رفاهی – اداری و ... ایجاد شود.

معاون وزير راه و شهرسازي از مهمترین اقدامات انجام شده در طرح نوسازی پیرامون حرم مطهر رضوی به خرید بیش از 5000 پلاک از 13000 پلاک واقع در محدوده املاک بافت مرکزی شهر مشهد و بهره برداري و يا در حال اجرا بودن 140 پروژه از جمع 365 پروژه بهسازی و نوسازی تعریف شده، اشاره كرد.

به گفته وي تعریض خیابانهای منتهی به حرم مطهر نواب و شیرازی در حدود 80 درصد، اجرای بلوار امیرالمومنین به طول 900 متر حد فاصل خیابان نواب صفوی و خیابان طبرسی از ديگر اقدامات انجام شده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران خاطر نشان كرد: در حال حاضر سرانه فضای سبز 13/1 است که با اجرای 17 پارک جدید درصدد هستیم آسایش و رفاه بیشتری برای زائران فراهم شود./ک

برچسب ها: واحد مسکونی ، حرم ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار