كبدی سالنی ایران با بهترین نفرات و آمادگی كامل در مسابقات آسیایی 2014 كره جنوبی حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس فدراسیون كبدی كشور با اعلام این خبر گفت: نفرات برتر و مستعد مسابقات لیگ برتر توسط كادر فنی شناسایی و به اردوی تیم ملی راه خواهند یافت.

مقصودلو افزود: اردوی آمادگی و انتخابی تیم ملی نیز طی چند مرحله برگزار خواهد شد كه مرحله نخست آن نیز اوایل آذرماه امسال انجام می شود.

وی تصریح کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده با كمیته ملی المپیك، سه مرحله از این اردوها در تهران و مابقی نیز در كیش و مشهد برپا خواهد شد.

رئیس فدراسیون كبدی كشور ادامه داد: در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر كبدی سالنی مردان بزرگسال ایران كه در زنجان در جریان است حدود 16 ورزشكار توسط كادر فنی برای حضور در اردو برگزیده و در پایان اردوها نیز هفت نفر از بهترین ها جهت اعزام به مسابقات برون مرزی ازجمله رقابت های آسیایی انتخاب خواهند شد.

مقصودلو سطح رقابت های لیگ برتر كبدی در زنجان را بسیار خوب ارزیابی كرد و گفت: رقابت ها در زنجان چنان به هم نزدیك است كه حتی تیم دوم جدول نتیجه بازی را به تیم سوم این جدول واگذار كرد.

وی اظهار کرد: داوری مسابقات نیز به دلیل استفاده از داوران مجرب و توانمند خوب است و در مجموع از كم اشتباه ترین مسابقات به لحاظ داوری محسوب می شود./س

برچسب ها: کبدی ، ایران ، مسابقات ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.