طرح های عمرانی تنها به بزرگراه ها و تقاطع های نیمه همسطح محدود نمی شود بلکه باید زیر ساخت های دیگری فراهم کرد تا کیفیت زندگی شهروندان در شمال شرق وشرق تهران از آنچه هست ، بهتر شود.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، حسن کریمیان شهردار منطقه 4  ضمن بیان این مطلب افزود: علاوه بر تکمیل شبکه های وسیع بزرگراهی  و معابر اصلی،  تحولات مثبت دیگری هم در بخش تفریحی و گردشگری  مانند باغ پرندگان  دراین منطقه در حال رخ دادن است.
 شهردار منطقه 4 ادامه داد : واقعیت آن است که طرح های عمرانی  تنها به بزرگراه ها و تقاطع های غیر همسطح محدود نمی شود بلکه باید زیر ساخت های دیگری فراهم کرد تا کیفیت زندگی شهروندان  در شمال شرق تهران از آنچه هست ، بهتر شود.
کریمیان تصریح کرد:  بخش عمده ای از این زیر ساخت های عمرانی ، شبکه و جمع آوری وهدایت آبهای سطحی است که خوشبختانه احسال بخش عمده ای از طرح های در دست اجرا توسط شرکت خاکریز  در محدوده منطقه 4 شهرداری تهران به بهره برداری می رسند.
 شهردار منطقه 4 اظهار داشت:  به موازات این تلاش، معاونت فنی وعمرانی منطقه وارد عمل شده و توانسته در سال جاری 5/3  کیلو متر از شبکه مورد نیزا رابر اساس طرح های تهیه شده در این زمینه زیر بار ببرد.


بزرگراه شهید باقری به بزرگراه شهید بابایی می پیوندد

در ادامه  حسین حسینی نژاد قائم مقام شهردار منطقه 4 بیان کرد:  محرومیت و عدم توسعه یافتگی نسبی همانند آنچه در جنوب تهران می گذرد،  پدیده دیر پایی نخواهد بود .
وی اضافه کرد: تا پایان سال جاری بزرگراه  شهید زین الدین به طول تقریبی 6 کیلومتر دیگر به مسیر توسعه خود ادامه می دهد،  بزرگراه  شهید باقری به بزرگراه شهید بابایی می پیوندد، و تقاطع غیر همسطح بزرگراه شهید بابایی با جاده تلو به بهره برداری  می رسد.
حسینی نژاد خاطر نشان کرد: تکمیل بزرگراه 12 کیلومتری شهید زین الدین حد فاصل بزرگراه امام علی(ع)  تا تقاطع غیر همسطح حاج احمد متوسلیان سه راه آزمایش اتمام عملیات اجرایی یک محور  شمالی –جنوبی 7 کیلو متری امام علی(ع)  وزیر با ر رفتن یک تقاطع گره گشا با مجموعه دسترسی های مورد نیاز در هر منطقه شهری که اتفاق بیفتد،  این منطقه را دگرگون می سازد./ل

برچسب ها: شهردار ، منطقه ، طرح های
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار