مدیر عامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت: مدارس آموزشی وابسته به شرکت در سال 94 سرآمدترین مراکز آموزشی در منطقه سه خواهند بود.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  مشهد، مهندس مسعود حسنی در مراسم تجلیل از فرزندان کارکنان که در کنکور 91 صاحب رتبه های برتر شدند افزود: ما از سال 86 برای موفقیت فرزندان مان در کسب مدارج علمی برنامه ریزی کردیم که قبولی فرزندان کارکنان و پذیرفته شدن آنها در دانشگاه های دولتی امروز نتیجه داد و به ثمر نشست.

وی رسیدن به این هدف را مستلزم تلاش همکاران در کمیته آموزشی و والدین دانش آموزان دانست و بیان کرد: ایجاد زیرساخت ها، تعیین شاخص ها، اهدف خرد و کلان و محقق کردن چشم انداز رمز موفقیت فرزندان در آینده نزدیک خواهد بود.

مهندس حسنی کسب رتبه های برتر در کنکور امسال و پذیرفته شدن فرزندان کارکنان در دانشگاه های دولتی را نشان از تلاش های شبانه روزی دانش آموزان برشمرد و ادامه داد: این قبولی را به فرزندان کارکنان و خانواده های آنان تبریک می گوییم و برای موفقیت بیش از پیش فرزندان مان از هیچ تلاشی فروگذرا نخواهیم بود.

وی در ادامه موفقیت های علمی دانش آموزان را مرهون همت خانواده های آنها دانست و بیان داشت: این تلاش های علمی دانش آموزان برای موفقیت ها و کسب مدارج بالاتر بایستی ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول تصریح کرد: ما در سطح شهرستان دو اولویت کاری را شامل بحث ورزش و آموزش را در اولویت برنامه هایمان قرار داده ایم.

مهندس حسنی بیان کرد: ما تا آخر پای این مسئله ایستاده ایم و امکانات در اختیار فرزندان قرار می دهیم تا به موفقیت های علمی و کسب مدارج علمی بالاتر دست یابند.

مدیر عامل پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد تاسیس مدارس غیرانتفاعی را یکی از اقدامات شرکت در جهت ایجاد رقابت سالم در بین دانش آموزان عنوان کرد و افزود: ما در بحث موفقیت های فرزندانمان به طور جد تلاش خواهیم کرد.

وی احیا کمیته آموزشی را از دیگر اقدامات شرکت دانست و ادامه داد: در این زمینه از نظرات والدین خوش فکر بهره مند خواهیم شد و با تمام قوا به انجام فعالیت های آموزشی ادامه خواهیم داد.

مهندس حسنی با بیان این که هیچ روزی به اندازه امروز خوشحال نبودم گفت: هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که این مجموعه به این مدارج علمی دست یافته است./س

برچسب ها: مدیر ، عامل ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.