بیمه دی ، بیمه تکمیلی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تعیین شد و بازنشستگانی که راغب به دریافت بیمه تکمیلی نیستند برای انصراف تا 2 ماه آینده به کانون های بازنشستگی مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، درمان جزو جدا نشدنی دوران پیری و کهنسالی است، اگر درمان در مدت زمان کوتاهی انجام شود که خوشا به حال بیمار است ؛ اما اگر مدت زمان درمان بیماری طولانی شود هم بیمار اذیت می شود وهم هزینه های هنگفتی را بایستی متقبل شود.
 در کشور ما بازنشستگان از جمله اقشاری هستند که نحوه و همچنین هزینه های درمان برایشان تبدیل به دغدغه شده است ؛ دغدغه ای به رنگ خاکستری
 رئیس کانون های بازنشستگی  در سال های قبل به دنبال  این بودند تا با شرکتی بیمه ای قرار داد ببندند که خدمات مطلوبی را ارائه دهد.
امسال بیمه دی را برای ارائه خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان انتخاب کردند و درنهایت این بیمه به عنوان ارائه دهنده  خدمات به بازنشستگان تامنین اجتماعی انتخاب شد.
 قرارداد بیمه ای، بیمه تکمیلی  بازنشستگان  تا پایان شهریور ماه بود که به درخواست بازنشستگان  تا پایان مهر ماه تمدید شد،  اما توضیحات بیشتردر خصوص بیمه تکمیلی  درمان از زبان رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شنيدني است.
 خبازها در گفتگویی اظهارداشت: حق بیمه سال گذشته بیمه تکمیلی 6 هزار و 700 تومان  بود که در سال جاری این مبلغ به 10 هزار و 450 تومان رسید.
 وی با اشاره به اینکه خدمات بیمه تکمیلی با 90 درصد رشد مواجه بوده گفت: خرید درمان  نیز با 4 میلیون تومان افزایش  به 10 میلیون تومان رسید.
رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در خصوص آن دسته از بازنشستگانی که راغب به بیمه تکمیلی نیستند ؛ خاطر نشان کرد: بازنشستگان 2 ماه مهلت دارند برای انصراف خود از دریافت بیمه تکمیلی به کانون های بازنشستگی مراجعه کنند و به این گونه بازنشستگان حق انتخاب پیدا کردند./ل
برچسب ها: بیمه ، اجباری ، بازنشستگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار