نگاه اسكار به عنوان ابزار سياسي سلطه‌جويان جهان از تفكر صهيونيستي نشئت گرفته است.

"مجمد جواد كاسه ساز" كارگردان سينما در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت: تحريم اسكار از سوي وزارت ارشاد به درستي صورت گرفته است زيرا ما هيچ گاه اجازه توهين به مقدساتمان به خصوص پيامبر اكرم (ص) را به كسي نمي‌دهيم و اين حركت نيز يك اعتراض بسيار خوب نسبت به انتشار فيلم موهن محسوب مي‌شود.




وي ادامه داد: اسكار از هنر به عنوان ابزاري براي موارد سياسي بهره‌ مي‌جويد و به تمام معنا بحث‌هاي سياسي و سلطه‌گري برخي از كشورهاي سلطه جو در آن موج مي‌زند  و جايزه دادن‌ها و نگاه هايشان به فيلم‌ها نه هنري بلكه سياسي است.
اين كارگردان عنوان كرد: نگاه اسكار به هر حال پايه‌ريزي شده از تفكر صهيونيستي است و بنيان‌گذاران آن به طور مستقيم انديشه ي صهيونيستي را دنبال مي‌كنند. البته حضور در جشنواره‌ها به نوبه‌ي خود باعث تبادل فرهنگ و هم چنين شناساندن اسلام از سوي ما به كشورهاي ديگر مي‌شود اما بايد قبل از حضور در جشنواره به نگاه و مقاصد آنان توجه ويژه‌اي داشته باشيم.
كاسه‌ساز اظهار داشت: سينما در بحث اسلام شناسي و ترويج آن كم كاري كرده است و با توجه به اينكه اين حركت‌ها در آينده نيز توسط رژيم صهيونيستي ادامه خواهد داشت بايد مديران فرهنگي در بخش سينما با يك نگاه جدي فيلم‌هاي جهاني همانند اثر در حال ساخت "مجيد مجيدي" درباره‌ي پيامبر اكرم (ص) را بيش از پيش توليد كنند./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار