تولد مولود «حزب الله» از بركات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ملت ايران است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئيس كميته علمی مجمع جهانی بيداری اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ايران، تنها انقلاب بدون گرايش و وابستگی به دو بلوك شرق و يا غرب است.

مبينی با تأكيد بر اين‌كه اگر انقلاب ايران، رهبری الهی همانند امام خمينی(ره) نداشت در همان آغاز از بين می‌رفت، افزود: غرب و شرق روز شماری برای از بين رفتن انقلاب ايران داشتند.

وی با بيان اين‌كه نقش رزمندگان اسلام در بيداری اسلامی بی بديل بود، افزود: نبايد هشت سال دفاع مقدس را در رزمندگان اسلام خلاصه كنيم بلكه مردم نيز در جنگ نقش تأثيرگذاری داشتند.

اين مدرس دانشگاه خاطر‌نشان كرد: آنچه در دفاع مقدس صورت گرفت تحقق تمام وعده‌های الهی بود كه از بين رفتن صدام از اين موارد بود.

مبینی ادامه داد: حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه بر ارتش چهارم جهان پيروز ‌شد و در غزه نيز حماس بر اسرائيل قداره‌بند غلبه کرد و اين امر ثمرات اخلاص و معامله ای است که امام خمينی(ره) و شهدا با خدا كردند.

رئيس كميته علمی مجمع جهانی بيداری اسلامی، تاکید کرد: توازن و تعادل قدرت كه به نفع غرب است با بيداری اسلامی به توازن و به نفع مسلمانان شكل می گيرد و دنيای استكبار هركاری برای عدم تحقق اين امر انجام می دهد.

مبينی با تأكيد بر اين‌كه سوريه امروز تاوان مقاومت و حمايت بيش از 50 سال از ملت و آرمان فلسطين در مقابل رژيم اسرائيل را می‌دهد، اضافه كرد: هجمه گسترده امروز بر عليه سوريه نشأت گرفته از تفكر استعماری حاكم بر غرب و دولت‌های عربی وابسته به غرب است كه نمی‌خواهند بيداری اسلامی و توازن سياسی در منطقه شكل بگيرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.