تولیت آستانه مقدسه حضرت فاطمه معصومه(س)،گفت:اسلام دین روشنگری، هدایت و بیداری ملت هاست، و دشمنان از گرویدن روز افزون مردم به اسلام هراس دارند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، در مراسم خطبه‌خوانی نیروهای مسلح استان قم علت اسلام ستیزی دشمنان را روشنگری دین اسلام عنوان کرد و گفت: دشمنان هراس از این دارند که مردم با گرویدن به اسلام آگاهی و بیداری پیدا کنند، بنا براین به هر شکل ممکنی با اسلام مقابله و ستیز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کفار و استکبار جهانی در تلاش هستند تا از انتشار نور اسلام جلوگیری کنند، اظهار داشت: دشمنان با ساخت فیلم‌ها، کاریکاتورها و اهانت به مقدسات اسلام، اهداف پلید خود را دنبال می‌کنند ولی به فضل الهی همه دسیسه های آنان تباه و ضایع خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، با بیان اینکه همه موفقیت‌ها و سرافرازی‌ها ما به برکت نفس مسیحایی امام راحل(ره)/ رهبری حکیمانه و خون شهدا است، اظهار داشت: مردم ایران از تهدیدها و محاصره‌های دشمن وحشتی ندارند و با تمام توان با دشمن مقابله خواهند کرد و از حریم مقدس اسلام و جمهوری اسلامی دفاع می کنند.

تولیت آستانه مقدسه جضرت فاطمه معصومه(س) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اقتدار امروز ایران را از برکت خون پاک شهیدان دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم قدردان خون شهدا باشیم و بتوانیم راه و هدف آنها را با تمام توان حفظ و ادامه دهیم./س


برچسب ها: قم ، اسلام ، دین ، بیداری ، هراس ، دشمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.