انجمن آشوریان شهرستان ارومیه با انتشار بیانیه ای ساخت فیلم موهن و هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام(ص) را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگارباشگا خبرنگاران ارومیه ، در این بیانیه با اشاره به اینکه "هیچکدام از پیامبران الهی نباید مورد اهانت قرار بگیرند و اهانت به آنان ، اهانت به پیروانشان است " آمده است : بی شک توهین به باورهای دینی و مقدسات مذهبی ادیان الهی در لوای اندیشه های نژادپرستانه حاکم بر جهان تا به امروز موفق نبوده و نخواهد بود، آنان که می خواهند با تولید و پخش فیلم موهن هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم محمد ( ص) باعث منازعات بین ادیان، ملت ها و فرهنگ ها شوند بدانند که این امر به نفع بشریت نیست و به خود آنان نیز ضرر خواهد رساند.

این بیانیه می افزاید: ما آشوریان مسیحی ضمن اعتراض به ساخت و پخش این فیلم، این عمل را که با حمایت لابی صهیونیستی صورت گرفته است محکوم می کنیم و از تمامی جهانیان به ویژه مجامع بین المللی می خواهیم هر چه سریعتر اقدامات عملی برای جلوگیری از تکرار این فجایع به عمل آورند.

تجمع اساتید، طلاب و روحانیون حوزه علمیه امام خمینی ارومیه در اعتراض به ساخت فیلم موهن

اساتید، طلاب و روحانیان حوزه علمیه امام خمینی ارومیه نیز در اعتراض به توهین اخیر صورت گرفته به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) با تعطیلی کلاس های درس تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

طلاب و روحانیون دراین تجمع پس از قرائت متن بیانیه مقام معظم رهبری درمحکومیت این اقدام موهن با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس انزجار و نفرت خودر ا از این اقدام صهیونیستی اعلام کردند.

تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه دراین تجمع با بیان اینکه توهین به اسلام و به ساحت مقدس نبی اکرم (ص)سابقه طولانی دارد این اقدام استکبار و صهیونیزم را فتنه ای علیه اسلام قلمداد کرد و افزود: ریشه این حرکات به خاطر ترس آنها از قدرت اسلام است و آنها با این عمل وقیحانه قصد ضربه زدن به اسلام و مسلمانان را دارند.

حجت الاسلام محمد فخری گفت: پیامبر یک نورتابناک الهی است و هر چه دشمنان با این اعمال نفرت انگیز بخواهند این نور الهی را خاموش کنند اما اراده خداوند متعال بر این است که این نور الهی را بیش از پیش عالمگیر کند.

همچنین کمیته امداد امام خمینی(ره)، نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای ، شرکت آب وفاضلاب، دانشگاه پیام نور، انجمن خیریه و حمایت از مصدومان شیمیایی، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری هم با صدور اطلاعیه های جداگانه اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردند./س

برچسب ها: ارومیه ، آشوریان ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.