مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: رفع مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی این استان باید به عنوان یک اولویت مد نظر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / محمد ملاطفی   در جلسه بررسی مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی گرمی افزود: با رفع این مشکل شاهد رشد و شکوفایی در این بخش خواهیم بود.

وی عمده مشکلات واحدهای صنعتی استان را مشکلات سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت:  طی جلساتی که با بانکهای عامل برگزار شده در صدد رفع مشکلات تولید و صنعت به لحاظ نقدینگی هستیم.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان افزود: در این جلسات بر رفع مشکل تولید و صنعت استان تاکید شده تا با رفع کمبود نقدینگی، واحدهای تولیدی بدون دغدغه نسبت به تولیدات خود ادامه دهند.

ملاطفی با اشاره به سایر مشکلات فرا روی واحدهای صنعتی استان اردبیل گفت: این شرکت با حمایت از  تولیدات داخلی و ملی  سعی در مرتفع  کردن مشکلات واحدهای صنعتی دارد.

وی افزود: با تکمیل و توسعه زیر ساختهای شهرکها و نواحی صنعتی که تجلیگاه و نقطه ثقل فعالیتها و عملکرد بخش صنعت است، می توان زمینه ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی را فراهم کرد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان همچنین در ادامه از واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی گرمی از جمله مغان پارس کیمیا، آذر دان مغان و شرکت تعانی گلشن نبات بازدید کرد ./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.