رئیس دانشگاه شهرکرد در مراسم تجليل از ايثارگران و خانواده هاي معظم شهداء، همزمان با هفته دفاع مقدس در دانشگاه شهركرد، گفت: موج بيداري اسلامي در منطقه، از تأثيرات انقلاب اسلامي و دفاع مقدس است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

دكتر اسماعیل اسدي، در اين مراسم، ضمن تبریک ایام دهه کرامت و گراميداشت هفته دفاع مقدس، و ياد و خاطره شهداء و ایثارگران، با اشاره به جانفشاني ها و ايثارگري هاي دوران انقلاب و دفاع مقدس گفت: ابعاد مختلف انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، روز به روز نمايان تر شده و تأثيرات خود را نشان مي دهد که افزايش اسلام گرايي در جهان و موج بيداري اسلامي در منطقه، از نشانه هاي آن است و از اين روست كه استكبار، شيشه عمر خود را در خطر دیده و اسلام ستيزي را راه دوام خود مي داند. 
رئيس دانشگاه شهركرد، ترورهاي گوناگون و اهانت به مقدسات اسلامي توسط استكبار را تلاش آنها براي جلوگيري از گسترش اسلام عنوان كرد و گفت: اين توطئه ها در برابر حق، كاري از پيش نمي برد و آموزه هاي الهي اسلام، عالم گير خواهد شد.
دكتر اسدي تصريح كرد: ايران اسلامي، به عنوان محور اشاعه اسلام ناب محمدي (ص)، تحت فشار بين المللي و تحريم هاي مختلف قرار گرفته و درگير جنگي است كه ابعاد آن، از جنگ تحميلي 8 ساله گسترده تر و بسيار پيچيده تر، با شیوه مبارزه ای متفاوت است.
رئيس دانشگاه شهركرد، با اشاره به كسب رتبه هفدهم ايران در دنيا از نظر اقتصادي و رتبه اول منطقه و هفدهم دنيا از نظر علم و فناوري، عليرغم تمامي فشارها، گفت: به بركت خون شهداء، ايثارگري ايثارگران و مقاومت مردمي و پشتيباني و حمايت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی، هم اكنون كشور از جايگاهي ويژه در دنيا برخوردار است و در معادلات منطقه اي و بين المللي نقش بي بديلي دارد. 
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد نيز در اين مراسم، خاورميانه را حساس ترين نقطه دنيا به لحاظ اينكه زادگاه اديان الهي، مركز مقدس ترين مكان هاي دنيا و كانون ثروت دنيا مي باشد، عنوان كرد و گفت: به همين دليل، ايران و منطقه، همواره مورد طمع استكبار مي باشند.

حجت الاسلام دكتر امیرقلی جعفري، با يادآوري اينكه دفاع همچنان باقي است و فقط رنگ و پوشش آن عوض شده، افزود: ترور دانشمندان، يعني اينكه دشمن نمي خواهد ما به آنچه لازم داريم، دست پيدا كنيم و هدف صحنه آرايي جديد دشمن اين است كه ما را در مضيقه قرار دهند تا تسليم آنها شويم، ولي بايد بدانند كه ملت ايران تا آخر ايستاده است.
در اين مراسم، از ايثارگران و خانواده معظم شهداء شاغل در دانشگاه شهرکرد، تجليل به عمل آمد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.