این دختر 13 ساله آنچنان فقیر است که در تمام طول روز از ناحیه کمر به یک موتور گازی فرسوده بسته شده و آن را در سراسر شهر با خود می‌کشد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، چند سال قبل انتشار چند عکس، مردم چین و سایر کشورها را به شدت متعجب و متاثر کرد. آن تصاویر نشان می‌داد که چگونه کارگران مهاجر که مجبور بوده‌ اند ساعت ها در کارخانه کار کنند و پولی برای سپردن کودکان خود به مهدکودک نداشتن، فرزندانشان را با طناب به میله‌‌های پنجره بسته بودند تا به قول خودشان در امان بمانند.

بسیاری از پدران و مادران که در کارخانه کار می‌کردند مجبور بوده اند به جای گذاشتن فرزندانشان در مهدکودک کارخانه، آنها را به پنجره کارگاه ببندند. در یکی از این تصاویر، کودکی همچون حیوان به درخت زنجیر شده بود تا پدر راننده‌اش بتواند به کارهایش برسد.



اخیرا نیز  زندگی عجیب و ناراحت ‌کننده یک دختر چینی بسیاری از مردم را تحت تأثیر قرار داده است. این دختر 13 ساله که از سوی پدر و مادرش ر‌ها شده و تنها پدربزرگش از او نگهداری می‌کند، آنچنان فقیر است که در تمام طول روز از ناحیه کمر به یک موتور گازی فرسوده بسته شده و آن را در سراسر شهر با خود می‌کشد تا به همراه پدربزرگش زباله‌‌ ها را جمع‌آوری کند. جیانگ مانگی، 13 ساله به بیماری صرع نیز مبتلاست و پدربزرگش نمی‌تواند از پس هزینه‌‌های درمانی او برآید.



این تصاویر باعث شده تا بسیاری از رسانه ها و سازمانهای حامی کودمان از دولت چین بخواهند قوانین بهتری را برای حفاظت کودکان و سختگیری به والدین وضع کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار