سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: خجالت می کشم که در کشور خودم استادیوم ها را خالی از تماشاچی می بینم .

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، علی دوستی مهر در کنفرانس خبری پس از بازی تیمش مقابل تیم ملی نوجوانان کویت گفت: از اینکه هنگام بازی تیم نوجوانان که کشور خودمان برگزار می شود استادیوم ها را خالی از تماشاچی می بینم خجالت می کشم .
وی افزود: من از مردم خواهش می کنم روز یکشنبه به ورزشگاه بیایند و این تیم را حمایت کنند تا به جام جهانی صعود کنیم.
وی در مورد اینکه تیم ملی نوجوانان در 3 بازی گذشته گل اول را دریافت کرده اظهار داشت: البته در این دیدار پیشرفت کردیم و دیرتر گل خوردیم (باخنده)‌ تمام تلاشمان را می‌کنیم در 3 روز باقیمانده تا دیدار برابر استرالیا روی تمرکز بجه‌ها کار ‌کنیم تا هوشیارتر شوند. قول می‌دهم با تلاش بیشتر تمرکز خود را حفظ می‌کنیم تا اینقدر زود گل نخوریم.
دوستی مهر در مورد بازی آینده تیمش با استرالیا گفت: بازی با استرالیا را راحت می دانیم ، این تیم را کامل می شناسیم و مربیان تمام بازی های استرالیا را انالیز کرده اند و امیدوارم در مرحله نیمه نهایی این تیم را شکست دهیم.
سرمربی تیم نوجوانان ادامه داد: دوست داشتم بین عراق و استرالیا با استرالیا روبرو شویم. سیستم و فرهنگ ما به شکلی است که دنبال کار سخت هستیم و اگر تیمی ضعیف باشد، بد بازی می‌کنیم. استرالیا تیمی پر قدرت است. آنها را کاملا می‌شناسیم. چشم‌های زیادی داشتیم و آنها را آنالیز کردیم. مربیان ما به خوبی آنها را مورد ارزیابی قرار دادند. سعی می‌کنیم از فکر همه استفاده کنیم و با تمام قوا به مصاف این تیم برویم.
وی در مورد سه بازی گذشته تیمش افزود: ما اگر رقبای خوبی داشته باشیم مقابل انها فوتبال خوبی بازی می کنیم و در نهایت این نوجوانان هستند که فوتبال را می سازند و همه باید کمک کنیم که این تیم به جام جهانی صعود کند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار