رئيس رسانه ملي گفت: آنان که تاب مقاومت در برابر ارائه تصويري متفاوت از صحنه درگيري جبهه مقاومت با نظام سلطه و اذناب منطقه‌اي آن را نداشتند، دست به ترور زدند و گزارشگر صادق شبکه پرس‌تي‌وي شهيد "مايا ناصر" را از ناحيه گلو به گلوله بستند تا صداي افشاگري وي را خاموش سازند.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران عزت‌الله ضرغامي رئيس رسانه ملي در پيام تسليت خود به مناسبت  شهادت خبرنگار پرس‌تي‌وي در سوريه آورده است:

در آوردگاه حق و باطل بار ديگر روايت گري صادق از اين عرصه ، آسماني شد.

آنان که تاب مقاومت در برابر ارائه تصويري متفاوت از صحنه درگيري جبهه مقاومت با نظام سلطه و اذناب منطقه‌اي آن را نداشتند ، عليرغم شعارهاي عوام‌فريبانه‌ي حمايت از جريان آزاد اطلاعات، دست به ترور زدند و گزارشگر صادق شبکه پرس‌تي‌وي آقاي "مايا ناصر" را از ناحيه گلو به گلوله بستند تا صداي افشاگري وي را خاموش سازند.

همچنين براي دومين بار طي يک ماه گذشته رئيس دفتر پرس‌تي‌وي و العالم در دمشق آقاي حسين مرتضي را هدف قرار دادند تا بلکه امکان اطلاع رساني و واقع‌نمايي اين دو شبکه در عرصه رخدادهاي منطقه را سلب نمايند.

نکته ظريف اين حادثه، بروز اين رخداد در هفته دفاع مقدس است که اين اقتران خود بيانگر معاني سمبوليک فراواني است.

اينجانب شهادت اين فرزند غيور جبهه مقاومت، شهيد "مايا ناصر" و زخمي‌شدن مجاهد نستوه "حسين مرتضي" را ارج نهاده و به خانواده بزرگ صدا و سيما به ويژه شبکه‌هاي پرس‌تي‌وي و العالم تبريک و تسليت مي‌گويم و براي خانواده اين دو عزيز صبر و پايداري آرزومندم.

نگاهي کوتاه به سيل اظهارنظرهاي حاصله در سايت شبکه پرس‌تي وي در اين مدت کوتاه حکايت از آن دارد که صداي جبهه مقاومت در مقابل استکبار جهاني و اذناب منطقه اي آن خاموش شدني نيست و اين شعله ، پر فروغ تر از گذشته در عرصه اطلاع رساني پرتو افکن خواهد بود.

سيد عزت الله ضرغامي
رئيس سازمان صداي و سيماي جمهوري اسلامي ايران

انتهاي پيام/س2


برچسب ها: ضرغامی ، پرس ، مایا ناصر ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار