معاون برنامه ريزي و نظارت سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران گفت: تغيير در مسيرها و منابع، از جمله انتقال از توليد تضميني به توليد راهبردي، و انجام کار تخصصي با محيط رقابتي، زمينه ساز تحولات اساسي و توليدات برنامه ای مؤثر در حوزه صدا و سیمای مراکز استانها خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

دکتر حسن خجسته، در مراسم افتتاحيه همايش سراسري معاونین برنامه ريزي و نظارت صدا و سيماي مراکز استانهای کشور، در شهرکرد، با اشاره به توانمندي و ظرفيت هاي صدا و سيماي مراکز استانها، گفت: ايجاد تغيير در مسيرها و منابع، از جمله انتقال از توليد تضميني به توليد راهبردي، و انجام کار تخصصي با محيط رقابتي، زمينه ساز تحولات اساسي و توليدات برنامه ای مؤثر در حوزه صدا و سیمای مراکز استانها خواهد بود.

مديرکل صدا و سيماي مرکز چهارمحال و بختياري هم گفت: توجه به جهت دهي توليد آثار فاخر در مراکز، با تأمين بودجه متمرکز را راهکار مناسب براي افزايش توليدات در صدا و سیمای استانها برشمرد و تصريح کرد: با توجه ويژه به مراکز، شبکه هاي استاني، به رقباي جدي براي شبکه هاي ملي تبدیل خواهند شد.

حجت اله رحیم زاده، رايزني در خصوص اهداف صدا و سيما در زمينه برنامه ريزي و ارزيابي عملکرد برنامه ای، بررسي پيشرفت برنامه هاي مصوب سال 91 مراکز، و ارائه راهکارهاي بهبود کيفيت و توليد آثار فاخر در مراکز را از اهداف برگزاري اين همايش بيان کرد و افزود: در اين همايش دو روزه، معاونان برنامه ريزي و نظارت مراکز استانها، ضمن تشکيل کارگروههاي تخصصي با موضوع طرح و برنامه و برآورد، تأمين برنامه، ارزيابي و پخش،  راهکارهاي ارتقاي کيفيت و کميت برنامه هاي توليدي فاخر، وضع فني وب سايت هاي مراکز، تأمين، پخش و ارزيابي توليدات مراکز، و مشکلات ناشي از کمبود نيروي انساني و بودجه پخش برنامه ها، با توجه به بالابودن هزينه هاي مراکز نیز، از ديگر اهداف و محورهای اين همايش است.
همايش سراسري 2 روزه معاونین برنامه ريزي و نظارت صدا و سيماي مراکز استانهای کشور، به میزبانی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری، در شهرکرد، در حال برگزاری است. /س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.