قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی های گفت:با توجه به شرایط فعلی واحدهای تولیدی در تامین مواد اولیه و نقل و انتقال ارز، حفظ و حمایت از سرمایه گذاری های انجام گرفته در استان بایستی از اولویت های کاری ستاد سرمایه گذاری استان باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، راستی افزود: در راستای هر چه بهتر برگزار کردن این همایش مطالعه و استفاده از تجربیات کشورهای همسایه برای ارایه مشوق های سرمایه گذاری خارجی در استان بسیار مفید خواهد بود.

وی با بیان اینکه چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری آذربایجان شرقی افزایش حجم سرمایه گذاری ها را در پی خواهد داشت، افزود: سرمایه‌گذاران در جاهایی سرمایه‌گذاری می‌کنند که زمین مورد نیاز تأمین بوده و زیرساخت های سرمایه‌گذاری آماده باشد.

وی اظهار داشت: آذربایجان شرقی در حال حاضر در امر سرمایه‌گذاری به توانمندی های خوبی دست یافته و این نشانگر عزم و همت مسئولین استانی در خصوص جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می باشد.

راستی اذعان داشت: برای ایجاد رفاه حال مردم باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری را برای جذب و جلب سرمایه‌گذاران آماده نماییم تا بدینوسیله بسترهای اشتغال همشهریان فراهم آید.

وی در پایان گفت: با عنایت به امکان جذب سرمایه گذاری خارجی در صنعت چرم استان بایستی اهتمام لازم برای رفع مشکلات و تامین زیرساخت های لازم از جمله برق منطقه چرمشهر و صدور مجوز شش ماهه محیط زیست بعمل آید/س

برچسب ها: استفاده ، کشور ، سرمایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.