صحن علني امروز بهارستان هم به روال گذشته با حاشيه‌هايي همراه بود.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، جلسه علني امروز (چهارشنبه 5 مهرماه) مجلس درحالي برگزار شد که طبق روال هميشگي خالي از حاشيه نبود.

نياز مکرر نمايندگان به تذکر
يکي از اتفاقاتي که از حالت حاشيه خارج شده و به عادت تبديل شده است نياز مکرر نمايندگان به تذکر رئيس مجلس است، به طوري که علي لاريجاني امروز بيش از 8 بار خطاب به نمايندگان گفت: آقايان بفرمائيد در راي گيري شرکت کنيد، آقاياني که در انتهاي سالن هستيد بفرمائيد راي بدهيد، آقاي بذرپاش، آقاي مطهري بفرمائيد راي بدهيد.

صندلي حداد يا ...
چهار ماه پيش، حداد عادل با پاي شکسته وارد صحن علني مجلس شد که همان موقع براي راحتي وي چهار پايه‌اي کنار صندلي وي گذاشتند، اين صندلي از آن موقع به بعد به عنوان صندلي ارباب رجوع حداد عادل تدوين شده است.

امروز هم طبق روال گذشته سر حداد عادل به اندازه کافي شلوغ بود از حسين نجابت گرفته تا حميد رسايي و از احمد توکلي تا عليرضازاکاني و چند نماينده ديگر مهمان حداد بوده و دائم کنار صندلي حداد بودند.

وقتي ميکروفن هم داغ مي‌کند!
احمدي لاشکي نماينده چالوس و نوشهر وقتي براي قرائت نطق خود در جايگاه قرار گرفته بود انگار دوست نداشت جايگاه را ترک کند.

وي که بارها با تذکر رئيس و هيئت‌رئيسه مبني بر اتمام وقت مواجه شد ولي باز حاضر نبود جايگاه را ترک کند و همچنان داشت سخنراني مي‌کرد که در آن هنگام باهنر گفت: آقاي لاشکي بس است ديگر، ميکروفن داغ کرد.


ساعت‌هاي خسته مجلس
به طور معمول هر شش ماه يکبار ساعت‌ها را تغيير مي‌هند، شش روز پيش نيز ساعت‌ها يک ساعت به عقب برگردانده شد که به صورت رسمي نيز اعلام شد ولي ساعت‌هاي تعبيه شده در قسمت‌هاي مختلف مجلس سبک زندگي قديمي را به سبک نوين ترجيح داده و با همان خستگي به سبک و سياق خودشان کار مي‌کنند، دريغ از يک توجه!

انتهاي پيام/
برچسب ها: حاشیه ، مجلس ، صحن ، علنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار