معاون هماهنگ کننده پليس پايتخت از تامين نظم و امنيت يازدهمين نمايشگاه بين المللي لوازم و تجهيزات پليسي، ايمني و امنيتي(ايپاس) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامعلي کريمي معاون هماهنگ کننده فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با تاکيد بر تامين نظم و امنيت يازدهمين نمايشگاه بين المللي لوازم و تجهيزات پليسي، ايمني و امنيتي که صبح ديروزآغاز به کار کرده است گفت:پليس پايتخت با برنامه ريزهاي گسترده تامين حفاظت و امنيت پيراموني محل برگزاري نمايشگاه ايپاس را بر عهده دارد.
وي تاکيد کرد:در نمايشگاه امسال که از سوم تا ششم مهرماه در سالن شبستان مصلي امام خميني (ره) در حال برگزار ايست تني چند از مقامات کشوري،لشگري،سفرا،وابسته هاي بازرگاني خارجي،مقامات پليس بين الملل ،سازندگان لوازم و تجهيزات پليسي،230 شرکت داخلي و خارجي شامل 148 شرکت داخلي و 82 برند نماينده خارجي حضور خواهند يافت.
معاون هماهنگ کننده پليس پايتخت در پايان اظهار داشت:در نمايشگاه امسال جديدترين لوازم و تجهيزات پليسي،ايمني و امنيتي از سوي بنياد تعاون ناجا (شرکت ناجي پاس) در معرض ديد عموم قرار مي گيرد که تمهيدات ترافيکي و تسهيلات انتظامي در جهت رفاه حال شهروندان محترم تهراني در نظر گرفته شده است./ف
برچسب ها: امنیت ، نمایشگاه ، ایپاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار